מאסותא – לניהול מחוז הדרום במכבי

הנהלת מכבי שירותי בריאות בחרה את ד"ר רחלי מיזן לתפקיד ראש מחוז הדרום של הקופה, ובכך תחליף את קרן שכטר אזולאי, שסיימה את תפקידה בתום 5 שנים

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

ד"ר מיזן (49) בעלת רקע עשיר בעולם הבריאות ובחיל הרפואה, שימשה בין היתר כקצינת הסיעוד הראשית בצה"ל. עם שחרורה מהשירות הצבאי בדרגת סגן-אלוף, מילאה שורה של תפקידים בכירים במערכת הבריאות, ביניהם ראש אגף סיעוד ואחות ראשית ‏בבית החולים הציבורי אסותא אשדוד.

ד"ר מיזן נשואה ואם לשלושה, בעלת דוקטורט בניהול ובוגרת תואר שני במדיניות ציבורית ותואר שני נוסף במנהל מערכות בריאות, הינה אחות במקצועה, מומחית במנהל ומדיניות בסיעוד שעבדה גם באסותא. היא תחל בניהול המחוז הגדול ביותר של מכבי, אשר מונה מעל 200 ערים ויישובים שמהווים כמחצית משטח ‏מדינת ישראל, ואף תנהל מעל ל-2,000 מטפלים ונותני שירות עבור כחצי מיליון מטופלים.

ד"ר רחלי מיזן, ראש מחוז הדרום במכבי שירותי בריאות מסרה: "אני מודה להנהלת מכבי על בחירתי לתפקיד, אליו אני נכנסת בחרדת קודש ובציפייה רבה. מכבי במחוז הדרום נמצאת בצמיחה בשנים האחרונות ומטרתנו להמשיך ולהרחיב את השירותים בהתאם לקצב הצמיחה של האוכלוסייה במחוז, בצל האתגרים הרבים שניצבים מולנו בתקופה זו״.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן