מאיר זרביב הוא הקבלן שלעברו נורו יריות: "לא מסוכסך עם אף אחד, היה לי מזל גדול"

מאיר זרביב, הוא הקבלן מאשדוד שניצל בנס אתמול בערב לאחר שאופנוען ירה לעבר המכונית בה ישב. הכדור ננעץ בגג המכונית 10 ס"מ מראשו."היה לי מזל באמת. לא מסוכסך עם אף אחד. בוודאות מדובר בטעות בזיהוי בגלל שהרכב שלי כניראה דומה לרכב של מי שרצו לירות עליו". במקום מצלמות אבטחה רבות והמשטרה נטלה אותם במטרה לאתר את היורה.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

מאיר זרביב מאשדוד קבלן שבונה בעיקר תמ"א 38 ועוסק בעבודות עפר ובהפקות מול עיריית אשדוד ניצל בנס אתמול מפגיעה מכדור שנורה לעברו. לדבריו מדובר בטעות וכי אין לו שום סכסוך שיכול להוביל לכזה מהלך. "הכדור ננעץ בגג בצד שישבתי. ס"מ בודדים מהראש. בשבת אני יעלה לגומל"

המקרה אירע אמש בשעה 8.00 בערב סמוך מאוד לגן העיר הסמוך לבניים עיריית אשדוד, שהיה הומה אדם. זרביב המתין במכונית אוודי השחורה שלו סמוך לגן העיר מול בניין העירייה לאשתו. בשיחה עם אשדוד10 אמר זרביב:"ישבתי במכונית בדיוק דיברתי עם אחד מעורכי הדין שאיתן אני עובד במסגרת הבנייה והמתנתי לאשתי שתגיע לאסוף אותה. פתאום שמעתי בום כזה על הרכב. חשבתי מישהו זרק אבן. יצאתי החוצה. מישהו אמר לי ירו על המכונית וברח עם אופנוע. לא ראיתי מי זה. הסתכלתי על קורת המכונית וראיתי חור גדול. ס"מ מהראש שלי. היה לי מזל גדול".

זרביב:"ישבתי במכונית בדיוק דיברתי עם אחד מעורכי הדין שאיתן אני עובד במסגרת הבנייה והמתנתי לאשתי שתגיע לאסוף אותה. פתאום שמעתי בום כזה על הרכב. חשבתי מישהו זרק אבן. יצאתי החוצה. מישהו אמר לי ירו על המכונית וברח עם אופנוע. לא ראיתי מי זה. הסתכלתי על קורת המכונית וראיתי חור גדול. ס"מ מהראש שלי. היה לי מזל גדול".

ש. ממש מזל יכולת להיפגע..

"כן אתה יודע לפני שזה קרה התקשרתי לאחי בנתיבות וביקשתי ממנו שיילך לבית הכנסת בו התפללתי בראש השנה ושם תרמתי אלף שקלים. ביקשתי ממנו שיתן את הכסף. אני איש מאמין וניצלתי מפגיעה".

ש. במשטרה שאלו אותך?

"כן שאלו שאלות אם אני מסוכסך עם מישהו אם יש לי בעיות עם מישהו אמרתי שאין לי עם אף אחד וזו האמת. אני עובד ביושר אני מאוד רגוע בעניין. טעות בזהיוי זה מה שהיה"

ש. ואין לך סכסוך עם מישהו? אתה לא חייב לאף אחד?

"חס ושלום לא מסוכסך עם אף אחד אני לא חייב לאף אחד ברוך השם. עובד ביושר. מאוד מפתיע. אולי מדובר בטעות בזיהוי. מסרתי עדות במשטרה וזהו. ממה שאני שומע היעד היה מישהו אחרר לגמרי שיש לו רכב דומה לשלי והוא כניראה שייך לאחד אחר בכלל".

כוחות משטרה הוזעקו החלו בחקירה גבו עדות מזרביב נטלו את כל המצלמות שיש באיזור והחקירה עברה למישור המודיעיני ובסריקות לאיתור החשוד.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן