מאות רוכשים בפרויקט יוקרתי באשדוד שנתקע פנו לבית המשפט

“עשרות מיליוני שקלים מהכספים שהיו אמורים להיות בחשבון הנאמנות של הפרויקט נעלמו או שנעשה בהם שימוש פסול", כתבו התובעים שרכשו נכסים בפרויקט המשרדים היוקרתי באשדוד

צילום: מתוך הפרסומים
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

רוכשים בפרויקט הנדל"ן היוקרתי My Office באזור התעשייה הצפוני באשדוד פנו לבית המשפט המחוזי בתל אביב בבקשה בהולה – וטענו שכ-150 מיליון שקל שהעבירו לחשבון נאמנות נעלמו כלא היו.

באתר כלכליסט דווח כי קבוצת פסגות ישראל שיווקה את הפרויקט היוקרתי עם פרסומים על משרדים בחלל עבודה מפואר ועל אכלוס תוך חודשים ספורים. בינתיים, השותפים בחברה הסתכסכו ונפרדו, מיליונים נעלמו מחשבון הנאמנות והחברה הגיעה לכדי חדלות פירעון.

“עשרות מיליוני שקלים מהכספים שהיו אמורים להיות בחשבון הנאמנות של הפרויקט נעלמו או שנעשה בהם שימוש פסול", כתבו הרוכשים. שופט בית המשפט המחוזי חגי ברנר הוציא במעמד צד אחד צו שאוסר על הבעלים לעשות כל פעולה בנכסי החברה.

חברת פסגות ישראל עצמה ואחד הבעלים, שמעון אייזנברג, הסכימו למינוי נאמן וטענו: "אייזנברג נפל קורבן לתרמית של שותפו לשעבר חזי חיים, שעזב את החברה". חיים טוען מנגד כי כאשר עזב את החברה לפני כשנה מצבה היה מצוין וההסתבכות החלה רק לאחר מכן, וכי אייזנברג מנסה לגלגל עליו את האחריות. דיון בבקשה למינוי נאמן יתקיים היום.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן