מאוחדת העבירה ערכות פינוקים ומידע למאושפזים החולים בקורונה

יוזמה מרגשת ואנושית: מאושפזים שנדבקו בקורונה, בבתי החולים השונים, קיבלו ערכות פינוקים ועלון מידע הכולל את זכויותיהם במהלך האשפוז ולאחריו ממאוחדת

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

"הערכה הינה מסר ללקוחותינו כי אנו שם בשבילם ומלווים אותם לאורך כל הדרך, החל מגילוי המחלה, אשפוזם, ועד החלמתם המלאה וחזרתם הביתה", אמרה אתי אביר, מנהלת בקרת אישפוז מחוזית במאוחדת. את הערכות העבירו אחיות הבקרה של מאוחדת אל המאושפזים המתמודדים עם הנגיף, באמצעות הצוות המלווה בבתי החולים השונים.

מנהל מחוז דרום במאוחדת, דני מושיוב מסר כי: "צוותי מאוחדת פועלים כל העת בכדי לתת מענה מיידי ללקוחות – הן המאושפזים בשל נגיף הקורונה, הן מבודדי הבית והן כלל הלקוחות המבקשים לשאול ולהתייעץ אודות דרכי התמודדות עם המצב החדש. היוזמה הנהדרת של חלוקת הערכות למבוטחנו, הייתה מורכבת וארוכה מן הרגיל בשל הרגישות למצב אולם אנו לא נבהלים מאתגרים, נחושים להעניק ללקוחותינו את השירות הטוב ביותר ולנסוך בהם תחושת ביטחון ורוגע נפשי. הפידבקים ומילות ההערכה מצד הלקוחות מרגשים אותנו. מאוחדת גאה להיות טיפת האור גם ובמיוחד בימים טרופים אלו. אנו נמשיך לעשות את המירב עבור לקוחותינו".

אחד המאושפזים, אשר מקבל טיפול במחלקת התפרצות שנפתחה באמצע השבוע באסותא ציבורי אשדוד, העלה רשומה ברשת הפייסבוק בצירוף תמונה של הערכה וכתב: "חבילת הפינוק מבית מאוחדת ממש עודדה אותי, יחד עם השיחה מהאחות המלווה… אלה פינוקים נהדרים לארוחת השבת".

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן