מאבק נוסף נגד בניית דירות על פארק בלב שכונה צפופה: "לסרי, מנע הקטסטרופה"

בין רחוב החובלים ברובע ד' לבין רחוב בן אליעזר על פיסת פארק קטנה מתכננת בניית בניין בן 9 קומות. הדיריים מארגנים כנס מיוחד מחר בשעה 12.00 וקוראים להתנגדות כללית. "צריך למנוע את הבנייה הזאת שתמיט עלינו קטסטרופה" אומרים הדיירים

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

לאחר מאבק מוצלח כנגד הכוונה לבנות על פארק שמשון יחידות דיור והנסיגה של עיריית אשדוד להרוס פארק ולצפוף רחוב שלם מגיע מאבק נוסף על בנייה בלב שכונה צפופה באשדוד. הפעם ברחוב החובלים. על םיסת קרקע קטנה כך נודע לדיירים מתוכננת בנייה של בניין בן 9 קומות. במקום צפיפות חניה גדולה ודיירי החובלים ואלה שברחובות הסמוכים, רוגוזים ובן אליעזר יוצאים למאבק.

מובילת המאבק. עו"ד גלבר

את המאבק וההתנגדות לבנייה מובילה, חברת המועצה, עו"ד הלן גלבר שזימנה את הדיירים למחר (שישי) 4.12.2020. "כפי שהצלחנו במאבק על כוונת העירייה לבנות בפארק שמשון וראש העיר אשדוד נאלץ לסגת מהבנייה כך אפשר לנצח גם כאן על בנייה ברחוב החובלים". אומרת עו"ד גלבר. "מדובר על פיסת פארק ממש קטנה שתביא צפיפות ומצוקת חניה חמורה. גם כיום מצב החניה שם קטסטרופלי. במסגת תמא 38 בבחורב אישרה העירייה לבנות ללא פתרון חניה. עם הבנייה המתוכננת פשוט זה לחנוק את התושבים בשלושת הרחובות" .

ההזמנה להתכנסות לגבש התנגדות לבנייה

הדיירים בחובלים טוענים כי הבנייה במקום הצפוף על הפארק הקטן, תחנוק אותם מבחינת צפיפות, חניה והרס של פארק. הם התארגנו על מנת להציג לוועדה המחוזית את ההתנגדות. "לא ניתן לבניין הזה להיבנות" טוענים התושבים ברובע ד'. "נתנגד בכל העוצמנה. ואנחנו קוראים לראש העיר למנוע את הקטסטרופה הזו".

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן