לרגל יום האהבה: שוק ו' יתעורר בשעות הלילה

ביום רביעי (2/8), משעה 19:00 ועד 23:00, יהפוך מרכז המסחרי ברובע ו' לזירת הפנינג ססגונית, בסגנון "אהבה", בה ניתן לרכז את הקניות לסוף השבוע וליהנות משלל אירועים וטעימות שיציעו הסוחרים. המארגנים מבטיחים חגיגה אמיתית עם מופעי רחוב, תהלוכת מוזיקה, פסלים חיים ושלל מנות אוכל, במתכונת שוק מחנה יהודה המפורסם בירושלים

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

היחידה לשכונות ותיקות והון חברתי, שהפתיעו ביולי האחרון עם שוק לילה ייחודי, הציגו קונספט חדשני באשדוד שהולך ומשתבח, אותו הפיקו יחד עם הסוחרים במרכז המסחרי ו', מרחב יצירה אשדוד, מנהלת הרובעים ו' ו-ח' והחברה לתיירות. מאז הם המשיכו ללמוד ולתכנן את האירוע הבא וביום רביעי ( 2/8) תוכלו ליהנות משוק לילה נוסף, פתוח לכל הקהל, שיפעל עד לשעה 23:00.

היחידה המופקדת על התכנים ומיזמים בשכונות הוותיקות, לא מפסיקה ליזום ולהציע רעיונות ולאחר שהיא מצליחה לרתום אליה תושבים ולגבש את המיזם הבא, היא יוצאת לשטח ומזמינה את הציבור. כך היה במיזמים הקודמים וכך גם הפעם. "האירוע נולד כתוצאה מעבודה קהילתית שנעשתה עם הסוחרים וצמח לא מעט ביוזמתם", אומרים ביחידה ומזכירים, "החיבור הקהילתי חשוב לנו מאוד ואנו נמשיך להוביל ולהיות מודל אשדודי ייחודי שבו כולם נהנים: הסוחרים, הלקוחות, התושבים, והעיר". ביחידה מוסיפים ומפרגנים לרובע הותיק ולתושביו: "לרובע ו' יש את הקסם שלוהאנשים, המאכלים, הריחות והקולות שתמיד מזכירים בית".

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן