לרגל חודש מודעות לבריאות הנפש‫: זום עם פרופ' מריאן פרקש

צילום: kati farkas
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

מרכז יה"ל באשדוד הינו אחד מארבעה מרכזי משפחות שמפעילה עמותת "איכות בשיקום" בארץ, והם חלק ממערך מרכזי משפחות רחב יותר הפועל מטעם משרד הבריאות למען בני משפחות של אנשים המתמודדים עם הפרעות ומחלות נפשיות. כל השירותים במרכז ניתנים ללא תשלום וללא צורך בהפניה או מסמך אחר.

הצוות במרכז מנוסה בתחום השיקום הפסיכיאטרי, ומונה אנשי טיפול שהוכשרו מקצועית וגם בני משפחות למתמודדים בעלי ידע וניסיון מצטברים.

מגיעים למרכז  אנשים בגילאים שונים, בעלי רקע שונה, אלה הנמצאים בשלב מאוד התחלתי כגון מייד לאחר האבחון או אפילו רק בשלב בו חוששים שיש בעיה, אלה הנמצאים בעיצומו של משבר אקוטי (התקף פסיכוטי, ניסיון אובדני, אישפוז בכפייה), או אלה הנמצאים במצב שחיקה לאחר עשרים ושלושים שנות טיפול בבן או בבת, וכל אחד על פני הרצף הזה זקוק למשהו שונה. המשימה שלנו היא להתאים לכל אחד את מה שהוא צריך.

בשבוע הקרוב נארח בזום את פרופ' מריאן פרקש מאוניברסיטת בוסטון, מחלוצות השיקום והמחקר בתחום השיקום הפסיכיאטרי, בעלת שם בינלאומי. ההזדמנות להפגיש מומחית בסדר ג ודל כזה עם המשפחות היא מתנה גדולה שהקורונה מאפשרת לנו. אנחנו מאמינים שגם במציאות מורכבת ומאתגרת ניתן לצמוח, לגלות, להתחבר.

אם אתם חשים צורך בסיוע כלשהו מעצם היותכם בני משפחה של יקיר המתמודד עם קושי או הפרעה (חרדות, OCD, המנעות חברתית, דכאון, הפרעת אישיות) או מחלה (מאניה-דפרסיה, סכיזופרניה), אתם מוזמנים לפנות לטלפון: 08-9333858  אנחנו מחויבים לסודיות מלאה.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן