לקראת הסערה הצפויה בפתח: נמל אשדוד נערך ברציפים למזג אוויר הסוער

נמל אשדוד נערך למערכת הגשם הסוערת עם שורה של פעולות שיבטיחו המשך תפקוד רציף

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏

מערכת גשם ראשונה פוקדת את אזורנו בסוף השבוע הקרוב לאחר חודשים יבשים ארוכים. נמל אשדוד נערך למערכת הגשם הסוערת עם שורה של פעולות שיבטיחו המשך תפקוד רציף. מזג האוויר הסוער צפוי כבר מהערב ויימשך אל תוך סוף השבוע, כאשר גובה הגלים המקסימלי עשוי להגיע לכ- 2.5 מטרים. לאור מזג האוויר הסוער הצפוי, הורו בנמל על שורה של הנחיות מיוחדות ומפורטות לבעלי תפקידים רלוונטיים בנמל. נמל אשדוד מקפיד להוציא הנחיות רלוונטיות למערך התפעול.
על פי התחזית, מזג האוויר הנוח שליווה את אזורנו ישתנה ובמהלך סוף השבוע צפויות רוחות חזקות יותר עם משבים עוצמתיים. גובה הגלים עשוי ליגיע עד ל-2.5 מטרים.

שיקו ז'אנה, מנכ"ל נמל אשדוד, ציין: "אנו בפתחה של מערכת גשם משמעותית ראשונה לשנה זו. לקראת החורף הכנו את הנמל בכלל ובפרט בסוף השבוע הקרוב, חידדנו וריעננו את הנהלים מול הגורמים הרלוונטיים, וכלל הפעולות בנמל תתקיימנה תוך נקיטת משנה זהירות, בהתאם לנהלי הנמל. נמל אשדוד מקפיד הקפדה יתרה על עמידה בהנחיות אלו אשר יאפשרו התמודדות מיטבית ויסייעו לעבור בבטחה את הסערה הצפויה ואת החורף הקרוב תוך שמירה על הרציפות התפעולית ומתן שרות איכותי ללקחותנו".

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן