לקראת החורף: הנקז במצודה שודרג

יותר ממיליון שקל עלה התיקון והשדרוג של נקז המצודה שנהרס בחורף שעבר כתוצאה מעוצמת זרימת המשקעים הגדולה, שירדה ויצרה מעין נהר תת קרקעי שהצליח למוטט חלק מהמוביל ולנתק את צינורות הבטון שנסחפו עד לקו מי הים

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

החל משנת 2021, הכינו באגף "נחל וניקוז" תכניות לבניית קווים חדשים של מערכת ניקוז עירונית הכוללים, החלפת תשתיות ניקוז וביצוע תשתיות חדשות , שדרוג והדרת מוצא במעבירי מים קיימים.
אחד מהפרויקטים החשובים- פירוק , בנייה, שדרוג והסדרה מוצא מי גשם בחוף הים במצודה.למרות הזמנים הקשים(קורונה והסגרים ) מיד אחרי סיום תהליך התכנון הוציאו את התכניות לפועל.

עבודות הביצוע ביצוע בבניית אחד ממעבירי מים הגדולים של מי גשם בעיר- בוקס בחוף מצודה.יש לומר , שפרויקט הנדסי מורכב מאוד. מקום העבודה בחוף הים , במהלך היום נמצאים על החוף הרבה אנשים, חיתוך המובל הישן, פינוי פסולת, חפירות בחולות במצב מי תהום גבוהים.

צוות עובדי הקבלן הוא צוות מקצועי עם ניסיון רב ובעזרת ניהול ופיקוח של אגף נחל וניקוז עיריית אשדוד יודעת איך להתמודד עם תנאים לא פשוטים בשטח בזמן הביצוע.

הפרויקט הוא לא רק מתקן הנדסי, אלא כולל בתוכו אופציה לבניית במה פנוראמית אשר תשקיף על יופיו של הים.במה תבוצע בשלב השני והחברה לת

הרעיון לשלב מעביר מים ובניית פנוראמה הייתה על ידי אדריכל מנהל אגףתשתיות בעיר מירון יעקובוב ורם אהרוני ובתכנון אדריכלית הדר .בימי החורף הגשומים ניתן יהיה לצפות במפלים אשר נוצרים על ידי זרימת מי הגשם. כל זה נעשה על ידי עיריית אשדוד בשיתוף החברה לתיירות אשדוד ,כדי לקדם התפתחות איכותית לקהילה ולציבור.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן