לקראת בנייה במע"ר: דרושים מתנדבים לחפירות ארכיאולוגיות

רשות העתיקות, בשיתוף החברה לתיירות והסכם הגג – עיריית אשדוד, מזמינות את הקהל הבוגר, מי שאחרי צבא, וגם פנסיונרים, להצטרף לחוויה ייחודית

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

‏‎

דרושים מתנדבים לחפירה ארכיאולוגית באשדוד
לקראת בנייה של 400 יחידות דיור, החלה השבוע חפירה ארכיאולוגית מטעם רשות העתיקות על מנת לוודא כי אין שום ממצא היסטורי ורגיש, הרשות והעירייה מחפשות מתנדבים שיסייעו למלאכה החשובה

מנהלת הסכם הגג באשדוד, מקדמת בימים אלה בנייה של כ- 400 יחידות דיור בפרויקט "בית במרכז" במע"ר דרום. כחלק מההיערכות לבנייה בשטח ועל פי חוק, נדרשת חפירה ארכאולוגית מטעם רשות העתיקות, על מנת לשלול קיומם של ממצאים ארכאולוגים רגישים בעלי ערך היסטורי טרם שחרור השטח לצורכי הבנייה. החפירות החלו השבוע בשטח המיועד לבנייה ועל מנת לבצע את הפעילות באופן מהיר ויעיל יש צורך במתנדבים.


רשות העתיקות, בשיתוף החברה לתיירות והסכם הגג – עיריית אשדוד, מזמינות את הקהל הבוגר, מי שאחרי צבא, וגם פנסיונרים, להצטרף לחוויה ייחודית ולהשתתף בחפירה אריכאולוגית כאן באשדוד.
שעות פעילות החפירות הן משעות הבוקר המוקדמות 6:30 ועד 14:30 במהלכן יש 2 הפסקות. ישנה עדיפות להתנדבות של 3 ימים רצופים ובכל יום ייקחו חלק 10 מתנדבים לכל היותר. כמובן כל מי שייקח חלק יצטרך למלא הצהרת בריאות בהתאם לתו הסגול.

לפרטים נוספים והרשמה: [email protected]

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן