לפי עונות השנה: איך נבחר את הנעליים המושלמות לעונה?

צילום: PIXABAY
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

 רכישה של נעליים היא ללא ספק אחת מהרכישות הכיפיות ביותר בעבור כל אישה, וזאת בשל העובדה כי בניגוד לבגדים, ההיצע של המידות והדגמים הוא גדול וכל אחת יכולה לחדש את הארון בנעל יפהפייה שיכולה לשדרג כל לוק. באופן טבעי, רכישה של נעליים מתבצעת בעיקר בהתאם לעונה. לכל עונה יש את הסגנון שלה, הצבעים וכן את סוג הנעליים שלה, ולכן אם את מתכננת לצאת למסע קניות, להלן כל הטיפים לבחירה של נעליים – על פי העונה בשנה.

חורף

תקופת החורף היא תקופה מושלמת בעבור יצירה של מלתחה שיקית המורכבת משכבות. רצוי לבצע רכישה של נעליים חורפיות שהן גם אטומות מפני מים, שיכולות לשמש גם לטובת מגוון רחב של פעילויות המתבצעות באוויר הפתוח, כמו למשל פיקניק, מפגש עם חברים בפאב, יציאה לעבודה או ללימודים, אירוע וכדומה. הנעל הקלאסית לחורף היא כמובן המגף, כאשר הטרנד החם של השנים האחרונות הוא מגף בוקרים אשר גם משתלב בצורה מושלמת עם לוק לעבודה או  ליציאה. נוסף על כך, משום שקר לעיתים גם בבית, ניתן לרכוש גם נעלי בית פרוותיות, כדי לנצל את מזג האוויר החורפי לטובת פינוק מקסימלי שניתן לקבל באמצעות רכישה של נעלי בית מפנקות ואיכותיות. יחד עם זאת, החורף הישראלי מלווה לא פעם גם בימים של שמש, ועל כן חידוש הארון באמצעות רכישה של זוג נעלי בובה יאפשר לך להתלבש בסטייל, באווירה חורפית אך גם שיקית.

קיץ

במדינת ישראל חווינו ימים חמים למדי בעונת הקיץ האחרונה. החום בשילוב של לחות משפיע גם על המלתחה, ועל כן בקיץ נהוג לבצע רכישה של כפכפים, שיכולים להיות אופנתיים ויפים ולשמור במקביל על אוורור של כף הרגל. אולם, כפכף שהוא לא איכותי מספיק יכול לגרום לרבות מאיתנו לסבול במהלך היום, ועל כן העדיפי להשקיע את הכסף שלך ברכישה של כפכף מחומר גלם איכותי ומחברה אמינה שתספק עבורך את הנעל הנוחה והאיכותית ביותר. כולנו אוהבות גם את הסנדלים, ויש כמה דגמים מושלמים שתוכלו לבחור כדי למצוא את הלוק המושלם. באופן כללי, בקיץ זה כל כך כיף לקנות נעליים כי הן מותאמות לעונה הישראלית, ורכישת נעליים מתאימות בהחלט יכולה לעשות לנו טוב כדי להרגיש אופנתיות ועדכניות.

סתיו

עונת הסתיו היא עונה מתעתעת במיוחד בשל השילוב בין חום לקור. קולקציות הסתיו של החנויות הגדולות מורכבת לרוב מנעליים שטוחות לצד מוקסין – נעל יפהפייה שאותה ניתן להתאים באופן מושלם לקראת עונת הסתיו, הן בשל הנוכחות של הנעל אבל גם בשל היכולת לשלב אותה עם כל לוק. שילוב של נעלי מוקסין לצד מגפון בגובה של חצי הקרסול יאפשר לך ליצור אמירה אופנתית בשיא עונת הסתיו.

אביב

לאחר החורף מגיע האביב וכעת הגיע הזמן להתחדש בזוג נעליים אשר ישרת אותך לקראת התקופה היפה ביותר של השנה. דווקא בעונה הזו רצוי לבחור בזוג נעליים עם אמירה, כמו למשל הדפס פרחוני שמשרת בצורה מושלמת את האווירה האביבית הקלילה. בנוסף, סנדל בצבע מונוכרומטי כמו לבן מהווה דרך מצוינת ליצור לוק קלאסי לימי האביב, בייחוד לאור העובדה כי באביב ההדפסים והצבעים הם חלק בלתי נפרד מהאווירה הקלילה של עונת האביב שמסמלת פריחה  והתחדשות. 

לסיכום

רכישה של נעל היא הזדמנות מצוינת להתחדש ולשדרג את הלוק בהתאם לעונת השנה. אל תחששו לבחור דווקא בדגם שאינו סטנדרטי כמו למשל נעל מוקסין או מגף עם אפליקציה, כל זאת כחלק מיצירה של לוק מוצלח שמשתלב בצורה מושלמת וייצג אותך כהלכה. בהצלחה וקנייה מהנה ומוצלחת!

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן