לסרי מפציר בתושבי אשדוד: הקפידו על ההנחיות

ראש העיר קורא לתושבי אשדוד לשוב ולגלות משמעת עצמית ולמלא אחר הנחיות משרד הבריאות

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

ראש העיר אשדוד מבהיר כי רק התנהגות נכונה של כל הציבור, תביא לצמצום הנזקים הבריאותיים והמשקיים.

אמש כזכור נודע על כניסתם של גנים רבים בעיר לבידוד בעקבות ספקית של העירייה שביקרה בהם והתגלתה כחולת קורונה. לסרי הורה על סגירת 12 גני ילדים שבהם שהתה ספקית שירותי חוץ שעשתה עבודה עבור גני הילדים ואומתה כחולת קורונה.

ד"ר לסרי ביקש ממינהל החינוך ומחלקת הבריאות בעיריית אשדוד, ללוות את ההורים, להעניק להם סיוע צמוד ככל שיידרש, לערוך בדיקות לכל הילדים ולצוותים החינוכיים ולעמוד בקשר מול קופות החולים, עד להשלמת כל תהליך הבדיקות וקבלת התוצאות במהירות האפשרית. אגב כך, בפוסט שהעלה הוא פונה לתושבים ומבקש לחדד את המסרים להתנהגות נכונה. "אנו מבינים שהתפתחות זו יוצרת חרדה מסוימת בקרב המעגלים המשפחתיים והחברתיים הקשורים לילדים ולצוותים החינוכיים של גנים אלו, שמצטרפים לגנים שנסגרו בימים האחרונים" הוא אומר ומדגיש כי "זוהי קריאת השכמה נוספת לכולנו, להפנים שמגפת הקורונה לא חלפה ויתכן שהיא חוזרת אלינו בעוצמה כזו או אחרת, ברחבי המדינה ובעירנו אשדוד".

ראש העיר קורא לתושבי אשדוד לשוב ולגלות משמעת עצמית ולמלא אחר הנחיות משרד הבריאות. "לחייבים בידוד, אנא הקפידו על הוראות הבידוד. ולכולנו, להקפיד על חיטוי ידיים לעיתים קרובות, חבישת מסכה במרחב הציבורי, ושמירה על הריחוק החברתי ככל שניתן". על נושא המסכות, שהיא הפעולה המשמעותית ביותר במרחב הציבורי, מתריע ד"ר לסרי: "מרבית התושבים אינם חובשים מסכות. זה חוסר אחריות שעלול לעלות לנו בבריאות, וחס וחלילה גם בסכנת חיים". בתוך כך הוא מזהיר מפני כל מגע גופני של לחיצות ידיים ונשיקות מחוץ למשפחה הגרעינית. "הימנעות זו לבדה, יכולה להיות מכרעת במניעת הדבקה, ולצערי, מרבית תושבי העיר נכנסו לשאננות ואינם מקפידים עליה", אמר.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן