לסרי חתם על הסכם לבנייה של 20 אלף דירות

החתימה, במעמד שר הבינוי והשיכון זאב אלקין וראשי רשויות נוספות, תאפשר להגדיל את היצע הדירות בעיר ולחדש את פניהם של רובעים ותיקים * על פי האומדן באשדוד, מדובר בכ-20,000 יחידות דיור, ב-25 מתחמי פינוי בינוי, בכל הרובעים הוותיקים

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

בטקס השקה לתוכנית התחדשות עירונית של משרד הבינוי והשיכון, אשר התקיים ביום חמישי שעבר, בירושלים, חתמו ראשי רשויות מקומיות ושר הבינוי והשיכון, על הסכם להתחדשות עירונית בתחומן והצטרפות לתוכנית שעניינה חיזוק מבנים ברובעים וותיקים, חידוש פני הרובע ותוספת דיור. ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי שהשתתף בטקס וחתם על ההסכם מול משרד השיכון, אומר כי עם החתימה על התכנית, מצטרפת אשדוד לרשימת הערים שיזכו למענק לשם ביצוע תשתיות ציבוריות בהיקף של מיליוני שקלים. על פי התכנית, הרשויות תקבלנה 25 אלף שקל על כל דירה שתיבנה במסגרת התחדשות עירונית שיופנו במלואן לחיזוק הרובעים.

ההסכם באשדוד מתייחס לתכניות פינוי-בינוי ברובעים הוותיקים בעיר, במסגרת התחדשות עירונית, ועל פי הערכות מדובר בלמעלה מ-20,000 יח"ד ב-25 מתחמים שונים. מטרת התכנית עליה חתם ראש העיר היא לעודד את הרשויות לתוספת בינוי במסגרת מיזמי פינוי-בינוי, על כל המשתמע מכך: חיזוק מבנים, שיפור פני הרובע, התאמתו להתפתחות העירונית, שילוב צעירים וניצול מיטבי של משאבי הקרקע.

ד״ר לסרי ציין כי “ההסכם יפתח אופציות נוספות לצעירי אשדוד לקנות כאן דירות. זאת לצד חיזוק המבנים ושיפור המיגון בהם". ד"ר לסרי הודה למשרד השיכון על הליווי ולצוותים המקצועיים בראשות מנכ"ל העירייה על קידום הבינוי, ומשוכנע כי זו בשורה חשובה להגדלת היצע הדירות עבור צעירי העיר ולהורדת מחירי הדיור.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן