לסרי הורה לפרסם מדי יום את נתוני הקורונה באשדוד

ראש העיר החליט לפרסם את מספר החולים החדשים בכל רובע באתר העירייה בעקבות ההחלטה להטיל סגר על שלושה רבעים

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

ראש העיר אשדוד ד"ר יחיאל לסרי פנה לתושבי העיר בעקבות הטלת הסגר על שלושה רבעים ואמר כי בעקבות ההכרזה נערכה הבוקר הערכת מצב עם פיקוד העורף, המשטרה ומערכת הביטחון כדי לבנות תכנית התמודדות למשמעויות שנובעות מהסגר.

"עבור תושבי הרובעים שהוכרזו, ועבור כלל תושבי העיר, לאורך תקופה זו, האמורה להסתיים בעוד שבוע בדיוק. מדובר במצב מורכב מאוד מהרבה בחינות, ואני מבטיח לכם, שאנו מוכנים וערוכים לספק כל סיוע שיידרש, כדי לאפשר לכל תושב לעבור את התקופה הזו, עם מענה מלא לכל צורך חיוני עבורו. ובעיקר, עם הצלחה בבלימת התפשטות נגיף הקורונה", אמר לסרי.
לסרי הודיע כי בשל הסגר אתר העירייה יפרסם מדי יום את נתוני התחלואה היומית בכל רובע. "מידע זה יאפשר לכם, להיות מודעים להיקף התחלואה, בסביבת המגורים הקרובה שלכם. ובתקווה גם ישפר את שיתוף הפעולה שלכם. נכון להיום, כבר ניתן לראות בהדגשה, את הרובעים שנמצאים בסיכון הידרדרות לשיעורי תחלואה גבוהים. לכן אני שב ומדגיש בפניכם, את החשיבות הקריטית, של הקפדה על ההנחיות: חבישת מסיכה, שטיפת ידיים בסבון או חומר חיטוי לעיתים קרובות, וריחוק חברתי".

ראש העיר הוסיף כי "אנו נחושים לעשות הכל, בהסברה ובאכיפה מוגברת, כדי לבלום את התפשטות הנגיף, ושמירה על בריאות וחיי תושבי העיר. אשדוד חזקה ביחד, תומכת בתושבי הרובעים שהוכרזו כאזור מוגבל, מגלה אחריות אישית, ולוקחת חלק במאמץ הלאומי, במיגור מגיפת הקורונה".

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן