לסרי במאמץ אחרון לשכנע החרדים ואת כצנלסון להצביע בעד נכט לסגן ראש עיר

כצנלסון כך נודע הודיע כי יש לו כנס חגיגי בביתו של יו"ר 'ישראל ביתנו' לרגל כניסתם לממשלה. מה שמביא את לסרי וסגנו, עו"ד גבי כנפו, מאז שעות הבוקר, ללחוץ על חברי הקולאיציה להגיע. כך גם עם החרדים שמגלים כוונות להתנגד. ללא ספק זה יהיה מבחן מנהיגות הערב ללסרי ולכצנלסון

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

סאגת בחירתו של עו"ד אלי נכט בהתאם להסכם שיש לו עם ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי, לתפקיד סגן ראש עיר הולך ומסתבך. ראש העיר שזיהה התנגדות מצד סגן ראש העיר שמעון סניה כצנלסון והחרדים, להצביע בעד נכט לתפקיד בישיבת מועצה מיוחדת שמכונסת הערב הוא הודיע על משמעת סיעתית ודרש מכולם להגיע ולהצביע.

עו"ד נכט

בשעות האחרונות התברר כי כצנלסון מתכנן לא להגיע עם חברי סיעתו, למעט ולדימיר גרשוב, שנחשב לעתצמאי בהצבעותיו והודיע כי כן יגיע ואף יצביע בעד נכט. חברת מועצה אחרת סטלה וינשטין, מסיעתו של כצנלסון הודיעה כי לא תגיע בשל כנס חשוב שיש לה בימינה. וינשטין צפויה להתמנות לחברת כנסת מטעם ימינה ,לאחר שאמיר קרא שמיועד לסגן שר יתפטר בהתאם לחוק הנורווגי.

כצנלסון כך נודע הודיע כי יש לו כנס חגיגי בביתו של יו"ר 'ישראל ביתנו' לרגל כניסתם לממשלה. מה שמביא את לסרי וסגנו, עו"ד גבי כנפו, מאז שעות הבוקר, ללחוץ על חברי הקולאיציה להגיע. כך גם עם החרדים שמגלים כוונות להתנגד. לסרי כינס את ראשי אגודה וש"ס סגני ראש העיר אבי אמסלם מש"ס וחים וינגרטן מאגודה לשכנע אותם להגיע ולהצביע בעד נגט. החרדים מצידם מתנגדים לנכט בשל דעותיו ופעולותיו בנוגע לחרדים. ללסרי אומרים הבוקר החרדים כי התנאי שלהם להצבעה בנכט, שהוא לא יוביל פעולות ולא יתבטא בגבנות החרדים.

ד"ר לסרי. מבחן מנהיגות

כצנסלון מצידו מנתגד לנכט מסיבות פוליטיות אישיות. נכט "מאיים" עליו פוליטית במגזר הרוסי. נכט נחשב לפופולרי מאוד בקרב הצעירים במגזר הרוסי. כצנלסון חושש ממנו מאוד. והוא לא מעוניין לתת לו את התענוג הזה לפעול מכסא סגן ראש עיר, שיביא לו עוד כוח פוליטי. כתצנסלון מתבנון לבחירות הקרובות והואו יודע על מ הוא מהמר. השאלה האם יילך עד הסוף מול לסרי ולא יגיע ערב או שיגיע ויצביע נגד.

האם יילך עד הסוף או ייכנע?

קשה לראות מצב שבו כצנלסון ממרה את בקשתו של לסרי .יש לו הרבה מה להפסיד. כיום כצנלסון מזחקי בחצי עירייה. ועדת תכנון ובנייה, פיקוח חברות עירוניות חפ"א ותיירות. לסרי הוא יודע לא יסלח לו ועל דבר כזה סיכוי גדול שלסרי "יעיף" אותו לאופוזיציה. יצויין כי חלק מיעתו מתנגדים לכצנלסון חמנסים לשכנע אותו כן לבוא ולכן להצביע. כוחו ועוצמתו הפוליטית של כצנסלון וגם של לסרי תלוייה בתוצאות ההצבעה הערב. זה יהיה מבחן מנהיגות לכל הצדדים.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן