למעלה מ-300 עובדים מתנדבים באופן קבוע בנמל אשדוד

בטקס הוקרה למתנדבים ציין מנכ"ל נמל אשדוד, שיקו ז'אנה, כי חלק מחטיבות בנמל אף ויתרו על אירוע גיבוש חוויתי לטובת אריזת מזון לנזקקים

צילום: תומר שגב
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

חברת נמל אשדוד קיימה את טקס ההוקרה המסורתי לעובדי הנמל המתנדבים המונים למעלה מ-300 עובדים, כאשר כ-60 מתנדבים נוספים הצטרפו רק השנה.

מנכ"ל נמל אשדוד, שיקו ז'אנה, שיבח את כלל המתנדבים וציין את עבודת "הקודש" שהם עושים. עוד הוסיף כי :"השנה האחרונה היתה שנה מאתגרת מאוד ועל אף זאת, מצאתם לנכון לתרום מזמנכם בתחומים שונים ומגוונים. אני נרגש במיוחד לשמוע על כך שחלק מחטיבות הנמל בחרו לוותר על הגיבוש החטיבתי והמירו את פעילותם לטובת אריזת מזון לנזקקים. אני גאה לעבוד לצד אנשים מסורים וערכיים ומאחל שנמשיך להיות בצד הנותן."

חברת נמל אשדוד מעודדת את כל עובדיה לקחת חלק בהתנדבויות שונות ומשתדלת לגוון באופי ובסוג ההתנדבויות על מנת שאלו יוכלו להתאים לכלל העובדים. התחומים בהם מתנדבים העובדים כוללים מסגרות חינוך, רווחה, חירום והצלה, קשישים, זהירות בדרכים ועוד.

במסגרת טקס ההוקרה מרקו אזואליס נשא דברים. אזואליס התנדב השנה בכ-300 ימי מילואים במסגרת משבר מגפת הקורונה ובמבצע "שומר חומות". אזואליס הדגיש בדבריו את חשיבות ההתנדבות והנתינה לאחר.

חברת נמל אשדוד שמחה להיות חלק ממערך הנתינה וממשיכה לעודד, לתמוך ולסייע לכלל עובדיה להיות תמיד בצד הנותן.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן