למעלה ממיליון שקל לשיפוץ מבנים באשדוד

עיריית אשדוד, באמצעות המחלקה לתרבות הדיור, העניקה לדיירים ברחבי העיר למעלה ממיליון. עבור שיפוץ המבנים. המענק ניתן לדיירים שעמדו בקריטריונים שקבעה המחלקה, והשלימו את שיפוץ המבנה. עד כה נהנו מהתכנית 326 יחידות דיור. כל מה שכדאי לדעת על התכנית

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

המחלקה בקרב ועדי הבתים, אשר מסייעת ומלווה את ועדי הבתים בטיפוח נכסיהם, ובשלוש השנים האחרונות הורחב סל השירותים גם לשיפוץ הנכסים והשבחתם. בתחום השיפוצים הוענק סך 1,134,454 ₪ ל-326 יח"ד, מתוכם 235 דירות כבר השלימו את השיפוץ ו-91 יחידות נמצאות בשלבי סיום ולקראת קבלת המענק. כ-90 יח"ד נמצאים לקראת מסירת מסמכים ועוד רבים אחרים מגלים עניין במיזם.

ממחלקת תרבות הדיור, נמסר כי בעיריית אשדוד קיים נוהל המציע מענק כספי לדיירים לשם עידוד וסיוע בשיפוץ כולל של בניין המגורים. את הנוהל יזמה והובילה מנהלת המחלקה גב' אסנת בן ארי, והוא ניתן כמעט בכל חלקי העיר. "נוהל הסיוע מציע מענק כספי בסך 15% מסך עלות השיפוץ ליחידת דיור ועד גובה של 4,000 ₪ לרובעים: ד', ה', ט', י', י"א, י"ג והקריה, ומענק כספי של 25% מסך עלות השיפוץ ליחידת דיור ועד לגובה של 6,000 ₪ לרובעים: א', ב', ג', ו', ז', ח'" אומרת בן ארי ומציינת כי המענק ניתן למי שעומד בקריטריונים הבאים:

  • בית משותף שבו 8 דירות לפחות (לא דירות עמיגור)
  • בניין שלא חלה עליו תמ"א 38
  • בניין שאוכלס לפני יותר מ-20 שנה
  • חברות באגודה לתרבות הדיור
  • השיפוץ נעשה תחת פיקוח הנדסי באמצעות מהנדס האגודה לתרבות הדיור (עלות פיקוח מהנדס 2.5% מעלות השיפוץ)
  • השיפוץ נעשה ע"י קבלן הרשום במאגר הקבלנים של האגודה
  • השיפוץ חייב לכלול מעטפת הבניין ולרבות פיתוח החצר

המחלקה לתרבות הדיור באשדוד ומהנדס האגודה לתרבות הדיור מלווים את ועדי הבתים בכל ההליך עד לקבלת המענק עם הגשת תעודת גמר. המחלקה מזמינה את ועדי הבתים המעוניינים ליצור קשר עם גב' יהודית סולטן, האגודה לתרבות הדיור – 08-8545361/2.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן