למה נשים רוצות לעבור ניתוח הרמת חזה?

צילום: FREEPIK
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

כאשר תבדקו איזה ניתוח פלסטי הוא השכיח ביותר תגלו כי ניתוחי הרמת חזה הכי מבוקשים. לא מדובר על ניתוחים שמבוקשים רק בישראל, הם גם מבוקשים מאוד במדינות אחרות בעולם. הניתוח עצמו נחשב לניתוח מאוד בטוח, כזה שבסופו כל אישה תוכל לקבל את המראה שהיא חלמה עליו. אך יש עוד סיבות רבות שמביאות נשים שונות להגיע למסקנה כי הן צריכות לעשות את הניתוח הזה. אולי זה נשמע דבר פשוט מאוד, אך בפועל מדובר על ניתוח לכל דבר ועניין. אישה לא תעבור ניתוח מבלי שהיא תהיה בטוחה כי הוא זה שיביא איתו מטרות רבות. נזכיר כי ניתוחים פלסטיים הם לא ניתוחי חובה, כל אישה בוחרת האם לעבור את הניתוח הזה. למרות העניין הזה מדובר על ניתוח שעוברות אותו מיליוני נשים בעולם כל שנה. 

לתקן חוסר סימטריה

ישנם מקרים שבהם ישנו חוסר סימטריה בין שד אחד לבין השד השני. ניתוח הרמת חזה נועד בין היתר על מנת לתקן מקרים כאלה, ולגרום לשדיים להיות סימטריים. יש נשים שרק מתאימות את הגודל של השד הקטן לגודל של השד הגדול. אך יש כאלה שמנצלות את המומנטום ומגדילות את שני השדיים לגודל הרצוי מבחינתן. לא אמורה להיות מגבלה כאשר עוברים את הניתוח הזה, התוצאה יכולה להיות כמו שאת חלמת שהיא תהיה. בסוף את אמורה להסתכל במראה ולאהוב את מה שאת רואה. חוסר סימטריה בשדיים יכול להיות מולד או כזה שנוצר עם הזמן.

הרגשה יותר נשית

אי אפשר להתעלם מהעובדה כי שדיים יותר גדולים גורמים להרגשה יותר נשית. יש נשים שמרגישות כי הן לא מספיק נשיות בגלל הגודל של השדיים שלהן. ניתוח הרמת חזה אמור להחזיר לאותן נשים את ההרגשה כי הן נשיות לגמרי. כמובן שכל אישה בוחרת את הגודל הרצוי מבחינה, זה שיהיה הכי מתאים עבורה. הרי מה שמתאים לאישה אחת זה לא בהכרח מה שמתאים לאישה אחרת. כל אחת יכולה להדגיש את הדברים השונים שמפריעים לה יותר או פחות. המטרה של המנתח היא לגרום לכל אישה לאהוב את התוצאה הסופית.

להחזיר את הנפח

עם השנים הנפח מהשדיים הולך ונעלם, כל זאת בגלל כל מיני סיבות שונות. הזקנה עושה את שלה, אך גם הריונות, הנקות וירידה במשקל פוגעים בנפח. המציאות היא שאישה שהתרגלה לשדיים בגודל מסוים תתקשה להתמודד עם המציאות החדשה. אך אף אחד לא אמר כי אותו אישה חייבת להשלים עם המציאות החדשה. ניתוח הרמת חזה יאשר לכל אישה שהשדיים שלה איבדו נפח להחזיר אותם למראה הרצוי. יש נשים שמחזירות את הנפח בדיוק לנפח שהיה לפני שהוא ירד. יש כאלה שכבר מגדילות את הנפח על מנת שהוא יתאים לרצונות שלהן.  

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן