לכלוכים, תביעות וחילופי מהלומות מילוליות בין שני שכנים

הכוכבים, שני אשדודים: עו"ד דניאל כהן ואיש העסקים יניב בלטר, שכנים במתחם בניינים במע"ר דרום. עו״ד כהן הגיש תביעת דיבה בגין לשון הרע בסך 120,000 שקלים נגד בלטר בטענה שהכפיש ולכלך. "פיתח אובססיה לגבי אשתי, מטריד אותה וצופה בה בבריכה", טוען בלטר

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

עו״ד דניאל כהן מאשדוד הגיש לבית משפט השלום באשדוד תביעת דיבה נגד איש העסקים יניב בלטר ודורש ממנו 120,000 שקלים. עו״ד כהן טוען כי בלטר הוציא דיבתו רעה במסגרת כתב הגנה שהגיש לבית המשפט בתביעה אחרת כנגד בלטר בה מייצג עו״ד כהן את התובעת.
לטענתו מדובר בכתב הגנה מביש, שקרי ומעורר שאט נפש, שנועד לכאורה להכפיש את שמו. עו״ד כהן מבקש מבית המשפט לתת צו הצהרתי הקובע כי כתב ההגנה שהגיש בלטר לבית המשפט המחוזי בבאר שבע לא נהנה מהחסיונות הקבועים בחוק ומהווה פרסום לשון הרע בכוונה לפגוע בשמו הטוב, במוניטין ובפרנסתו של עו״ד כהן וכן לחייב את בלטר לפצות אותו בסך 120,000 שקלים.
עו"ד כהן מפרט בכתב התביעה שלו כנגד בלטר כי ב-29/8/19 הגישה תושבת העיר באמצעותו כתבי תביעה לבית משפט מחוזי נגד בלטר ואחרים בנושא בנייה. בתגובה לאותה תביעה הגיש בלטר כתב הגנה. עו״ד כהן טוען כי כתב ההגנה ממקד את טענותיו בהכפשות. ״מדובר בטענות שקריות, הזויות ומבישות המעוררות תחושת בחילה״ וכי בלטר בחר לכאורה ״לנצל את הפלטפורמה וההגנות מהם נהנים בדרך כלל כתבי טענות על מנת למקד את ׳הגנתו׳ בטענות מבישות, שקריות ובשפה מתלהמת״ כנגדו. וכי בלטר ״פעל בזדון ומתוך נקמנות, ובחוסר אחריות״
עו״ד כהן מצרף לתביעתו את כתב ההגנה שהגיש בלטר עליו הוא חתום בשמו. בין היתר כתב בלטר בכתב ההגנה שלו כנגד עו״ד כהן את הדברים המדהימים הבאים: "עלי לציין כי עו״ד כהן פיתח אובססיה לגבי אשתי שבאה לידי ביטוי בכל התביעות נגדנו. כהן מטריד את אשתי באופן קבוע. הוא שכן שלנו ומתגורר בבניין שממול. הוא עומד במרפסת וצופה באשתי שוחה בבריכה שלנו, מצלם אותה בבגדי ים, עומד ומחכה לה בחניון התת קרקעי המשותף. העו״ד הנ״ל ( כהן) זקוק לטיפול נפשי ואף לכדורים לטיפול נפשי״.

טלי בלטר

עו״ד כהן טוען בתביעתו כי בלטר ״פרץ את הגבולות הסבירים והמותרים והגיש מסמך מביש ומבחיל באצטלא של כתב בית דין, במסגרתו הוא מאשים עו״ד ללא כל בסיס בהתנהגות פלילית העולה כדי חולי נפשי, ובכלל זה בהטרדה אובססיבית, מציצנות ופגיעה בפרטיות״. עוד טוען כהן כי בינו ובין בלטר ואשתו עו״ד טלי בלטר לא קדמה כל היכרות שהיא, בטרם הוא החל לייצג בשני תיקים תובעים כנגד בלטר.
עו״ד כהן טוען עוד כי הוא מייצג 61 דיירים בתביעות כנגד מע״ר אשדוד וכי באותו תיק הוא טען בשם התובעים לאכיפה בררנית ופנה בתלונה ליועץ המשפטי ולפרקליט המדינה בתלונה נגד ראש עיריית אשדוד בטענות לכאורה על ״נסיבות עצימת עיניים ואכיפה בררנית נוכח בנייה לא חוקית הן על הגגות והן של דירות בחניון תת קרקעי המשותף״ וכי ״בהמשך התברר כי בלטר ואשתו נמנו על ׳נפגעים׳ מהתלונה שהתובע הגיש, שעה שנאכפו חוקי התכנון והבנייה על הפורעים, כביכול". עו״ד כהן ממשיך וטוען כי עיון בכתב ההגנה מלמד כי בלטר ״מנסה, בין השאר, להלך אימים על התובע שכל ׳חטאו׳ בייצוג תובעים שונים כנגד הנתבע ואשתו״.
מעיון בכתב הגנה שהגיש בלטר, נושא תביעת הדיבה הוא טוען כי בכוונתו לשים סוף, אחת ולתמיד להתעללויות בו ובעיקר באשתו מצד עו״ד כהן, שהגיש 3 תביעות נגדו ונגד אשתו. ״תביעות שקריות והאשמות בלי כל בסיס. עו״ד כהן משפיל אותנו בעלילות דם ממש. שקרים שברור לי שהוא ממציא אותם״.
כן טוען בלטר שעו״ד כהן מכנה את אשתו עו״ד טלי בכינוי גנאי." למשל, מועלת באמון, שותפה לתרגיל עוקץ ואותי כעבריין שישב בכלא״. בלטר טוען כי ״אין לי כל קשר״ לטענות באותן תביעות שהגיש עו״ד כהן באותן תביעות שהוא מייצג. עוד טוען בלטר בכתב ההגנה,, עליו הוא חתום, כי לפני כשנה לאחר הגשת התביעה הראשונה נגדו ונגד אשתו: "פנו אלי שני אנשים בנפרד וללא כל קשר ביניהם ובזמנים שונים. כל אחד מהם אמר לי בנפרד שעו״ד דניאל כהן אמר להם ״כביכול, שאם אשלם לו 300,000 שקלים, הוא יירד ממני ומאשתי. סירבתי, ומעלליו של עו״ד כהן ממשיכים ומתגברים. זו בושה וחרפה לכל עורך דין שמתנהג כמו שעו״ד כהן מתנהג. צריך לשלול לו את הרישיון ולשלוח אותו לכלא ( הוא יישב בכלא בצדק- אני ישבתי מספר חודשים ולא בצדק)״.
עוד טוען בלטר בכתב ההגנה כי בפסק דין שניתן בבית משפט השלום באשדוד ״בתביעות השקריות אותם ניסח עו״ד כהן והגיש בשם התובעים, קבע השופט שאשתי פעלה כדין וביושר ושדווקא לה הוא מאמין ולא לשקרים שבתביעות״. בסיום מכחיש בלטר לכל הנטען נגדו באותה תביעה עליה הגיש כתב הגנה ומכנה את עו״ד כהן ״מעלילן בתביעות אותן הגיש נגדי ונגד אשתי. נראה שהוא משתמש באותה תביעה רק משנה שמות ופרטים קטנים אחרים״
שופטת בית המשפט השלום באשדוד עדי אייזדורפר קבעה דיון קדם משפט בו יעשה ניסיון ליישב את הסכסוך ב-30.6.20

עו״ד כהן: ״אין שמץ של אמת בהאשמות״

עו״ד דניאל כהן מסר בתגובה לחילופי המהלומות המילוליות בבית המשפט בינו לבין בלטר: ״אין שמץ של אמת בהאשמות ובתי המשפט יידרשו לכך בימים הקרובים. אינני מכיר את האיש הזה ואין לי כל עבר אישי משותף עמו. עם זאת כאזרח וכעורך דין ידוע לי כי מדובר באדם שהאמת רחוקה ממנו כמרחק השמש מכדור הארץ. עבריין מורשע שרק לאחרונה למדתי שנחקר באזהרה בקשר למותו של פועל בניין. אדם שדפוסי התנהלותו פסולים ומבישים שפועל בכל דרך להכתים את שמי, להוציא דיבתי רעה ולהלך עלי ועל משפחתי אימים, וזאת רק משום שנעתרתי לפניות של קורבנות של ׳עסקיו׳, לכאורה, ששילמו מחיר יקר בנסיבות התנהלותו הפסולה. האלימות המילולית והבריונות אינם מרתיעים אותי״.
עד למועד סגירת הגיליון, טרם התקבלה תגובתו של בלטר.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן