לישי ביטון כדורגלן חודש טבת

ממשיכים במסורת של בחירת הכדורגלן האשדודי של החודש העברי. והפעם נתנו לקוראים להצביע ולהשפיע ואתם החלטתם: כדורגלן חודש טבת הוא קפטן האדומים אשדוד, לישי ביטון ("מודה לכולם על הבחירה")

צילום: מדיה אדומים אשדוד
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

מדור הספורט של אשדוד10 ממשיך במסורת בחירת כדורגלן החודש, על פי לוח השנה העברי ומאחל לכולם חודש שבט טוב ומוצלח. הפעם הכנסנו חידוש קטן והענקנו לכם הקוראים והאוהדים, לבחור את כדורגלן החודש. המועמדים שלנו היו חלוץ הפועל ת"א אושר דוידה, תימור אביטן מהפועל אום אל פאחם וקשר אדומים אשדוד, לישי ביטון. הקוראים שלנו הצביעו, השפיעו ובחרו כמעט פה אחד בלישי ביטון, הקפטן של האדומים אשדוד שסיפק משחקים נהדרים, כולל צמד מול רמת השרון לפני שבועיים. ביטון העלה את מאזנו ל-41 שערים במדים האדומים והפך להיות הכובש הכי גדול של המועדון, מאז נוסד בשנת 2015. ביטון קיבל עשרות קולות מהקוראים שלנו וזה פשוט תענוג לראות כמה הערכה ואהבה הוא מקבל בעיר.

זה היה חודש עם יבול נאה לכדורגלנים האשדודים שלנו, ששמו את אשדוד על המפה בכל שבוע. אם זה אושר דוידה שבשבת האחרונה כבש שער בסגנון דייגו ארמנדו מראדונה, כשהיתל בהגנה ובשוער של מכבי פ"ת. אם מדברים על תימור אביטן, שלא מפסיק להבקיע וגם הספיק לפני שבועיים להדיח את קבוצת האם שלו, מ.ס אשדוד מגביע המדינה, כאשר כבש את שער הניצחון מולה במדי הפועל אום אל פאחם שלו באצטדיון היא'. שווה להתייחס ולהחמיא גם לשחקנים נוספים שלא נספרו בין המועמדים. המגן של הפועל רעננה אמיר בן שמעון, שבישל בחודש האחרון 4 שערים במדי קבוצתו והוביל אותה להתאוששות. גם החלוץ האשדודי של מכבי ת"א, דור תורג'מן, שמושאל העונה לבית"ר ת"א השתפר מאוד בשבועות האחרונים, כבש ובישל ועזר לקבוצה שלו במאבקי תחתית הליגה הלאומית. גם השחקן האשדודי אולי הבכיר ביותר, ניר ביטון, קשרה של סלטיק ונבחרת ישראל, חזר להרכב קבוצתו, התאושש מפציעה ואפילו כבש שער בניצחון קבוצתו לפני שבוע מול סנט' ג'ונסטון.

אך מעל כולם כאמור, בלט לישי ביטון, כדורגלן מסוג אחר. שחקן שמגלה נאמנות לקבוצה שלו והוא כבר הרבה יותר מסמל עבור מועדון אדומים אשדוד. ביטון הוא העבר, ההווה והעתיד של המועדון גם מבחינת יכולת וגם מבחינת התנהלות בתוך ומחוץ למגרש. מבחינה מקצועית הוא מגלה יכולת נפלאה בליגה הלאומית וסוחט מחמאות מכל עבר ומבחינה אישיותית, הוא דוגמא ומופת לאיך ספורטאי צריך להתנהל. לא בכדי הקהל האדום משוגע עליו וכבר מזמן המליך אותו לשחקן הכי אהוב עליהם.

ביטון שוחח השבוע עם כתב "השבוע באשדוד" והגיב לבחירה בו: "תודה רבה על הבחירה. מודה לכולם מעריך מאוד".

איך אתה מרגיש להיות גדול כובשי הקבוצה מאז נוסדה מחדש?

"הרגשה מדהימה. כיף גדול וכבוד גדול עבורי".

האם האמנת שתוכל ככה להשתלב בליגה הלאומית?

"אני אדם מאמין ומההתחלה ידעתי שאני יכול להשתלב גם בליגה הלאומית. ידעתי שזה לא יהיה קל ואני אצטרך לעבוד קשה, וזה מה שאני עושה ואמשיך לעשות".

איך אתה מסביר את ההערכה הגדולה שאתה מקבל בעיר?

"מרגש מאוד. זה לא מובן מאליו כלל שאנשים מפרגנים, תומכים ומעריכים אותנו, קודם כל כאדם, ואחר כך כשחקן. תודה רבה לכולם. מעריך מאוד."

איך אתה מסכם את העונה של האדומים עד כה?

"זאת עונה ראשונה של הקבוצה בליגה הלאומית וברוך ה' אנחנו עושים עונה טובה. עובדים קשה מאוד באימונים ובאים לכל משחק במטרה לנצח, כמובן עם המון צניעות וכבוד לקבוצה."

אם היית צריך לבחור את שחקן החודש. במי היית בוחר? בך, בדוידה או בתימור אביטן?

"בחירה מאוד קשה. דוידה עשה חודש פנטסטי. שחקן מאוד מוכשר ומבטיח והעתיד עוד לפניו. אבל אני אלך עם תימור אביטן שבמשך כל העונה היה מצוין ונתן מספרים וגולים מכריעים לקבוצה שלו ובעיני הוא שחקן החודש."

לסיום, האם לערכתך תסיים את הקריירה שלך באדום?

"הכדורגל הוא דינמי. הכל יכול להשתנות תמיד, אבל כמובן שהשאיפה שלי היא לסיים את הקריירה בהפועל אשדוד. זה הבית שלי והמקום שנתן לי את כל הכלים להצליח." 

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן