לידיעת ליברמן, פטרונו הפוליטי של כצנלסון: הוא מריץ את לודה המקורבת שלו לפריימריס בליכוד

סגן ראש העיר אשדוד סניה כצנלסון ממשיך לדחוף את אנשיו לשלל המפלגות: פעם וא דחף את סטלה ויינשטיין לימינה, ניסה פעם להחדיר את מקורבתו לודה לרשימת תקווה חדשה בבחירות לפני שנה וכעת הוא מנסה שוב לדחוף את לודה לליכוד. מה חושב על זה ליברמן כאשר ידוע לכל המשקל שהוא נותן ללויאליות של אנשיו כלפיו? מעניין

סניה ולידה. מקורבים מאוד מאוד.
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

:

סניה כצנלסון מנסה שוב לדחוף לרשימת הליכוד את המקורבת שלו לודה קוזב. אחרי שסידר לה מינוי חלומי בחפ"א במסגרת המינויים של המקורבים שלו בחברות העירונית הוא שולח ידיים לליכוד. הוא מריץ את לודה ,משבצת העולים.

בבחירות האחרונות מר סניה כצנלסון כבר עשה נסיונות לדחוף את חברתו הקרובה ביותר (אותה מינה מינוי פוליטי לחפ״א) , גב לודמילה(לודה) גוזייב לרשימת הליכוד (מקום 26 או 28) ולרשימת תקווה חדשה(מקום 18), כל זאת במאמץ מקביל וללא ידיעת הבוס, מר אביגדור ליברמן. כתוצאה מכך התגלעה סכסוך דמים בין השניים ובפועל בפעם הראשונה מאז קמה מפלגת ישראל ביתנו, בבחירות האחרונות לא היה מטה בחירות של המפלגה בעיר. זאת גם הסיבה מדוע לאורך שנה שלמה אביגדור ליברמן נמנע מלהגיע לאשדוד. כמובן שנסיונותיו של כצנלסון לא צלחו ויש אומרים שליברמן אף היה מעורב בחוסר הצלחה זו באופן אישי.
הנסיון הנוכחי לדחוף את חברתו הקרובה פעם נוספת והפעם למשבצת עולים בליכוד מגיע ברקע התפזרות כל סיעתו, כאשר ולדימיר גרשוב דה פקטו פרש מסיעתו של שמעון, סטלה הלכה לימינה, וישנו חוזר שביעות הולך וגובר בקרב פעיליו ומצביעיו, זאת על רק אישורו של בית הכנסת ברובע יג ורפורמת התחבורה הציבורית בעיר.
כעת, סניה מנסה למצוא מקום מפלט פעם נוספת והפעם עם הליכוד. מעניין מה יגיד על זה הבוס הגדול?

נודע כי גם מיה סלוצקי לשעבר חברת מועצת עיריית תומכת בלודה לרשימת הליכוד והם הכינו מטה לשם כך.

מעניין איך יגיב ויתייחס לכך יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן הפטרון של סניה. מהלך כזה מין הזתם יפגע בהצבעה לישראל ביתנו שגם כך הולכת ומתרסקת בסקרים.

כשהוא דחף את סטלה ויינשטיין לימינה אביגדור מאוד כעס. ליברמן הורה לבנט לא לאפשר את כניסתה לכנסת ומנע את התפטרות אביר קרא במסגרת חוק נורווגי.

הש,וע סטלה החזירה לו בפוסט עצבני במיוחד. היה זה בנושא הטיפול של משרד האוצר בפליטים באוקראינה

סטלה:

‏יפה שב ‎@Beytenu נזכרו שיש מלחמה באוקראינה. איפה הייתם כשהחזיקו בנתב"ג פליטים בתת תנאים? איפה הייתם כשלעולים לא היה מזון? איפה הייתם שיהודים התחננו לחילוץ?
מוזר, הדבר היחיד שאני זוכרת מישראל ביתנו בשנה האחרונה זה גיחוך ציני על אוקראיניות בישיבת ממשלה.
הבחירות בהחלט התחילו"!

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן