ליגת העל בכדורגל: מ.ס אשדוד פותחת עונה בשבת בבלומפילד

אחרי פגרה ארוכה ליגת העל בכדורגל יוצאת לדרך ומ.ס אשדוד יוצאת למשחק חוץ מול הפועל ת"א (שבת, 20:30). הקבוצה לא נראית מוכנה לליגה והפסידה במשחקי הדירוג של גביע הטוטו לבני סכנין בשבת שעברה. בן שמעון: "די ברור שהסגל נחלש"

צילום: מוטי קדוש
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

כמה שהתגעגענו לליגה הבכירה בישראל ובשבת הקרובה היא חוזרת, כאשר קבוצת הפועל ת"א תמתין למ.ס אשדוד, באצטדיון בלומפילד בשעה 20:00. אשדוד תפתח את העונה לא בצורה אידיאלית, כאשר הסגל שלה עדיין לא הושלם והיא עדיין תרה אחרי חיזוק. אשדוד תציג קבוצה שונה לחלוטין מין העונה שעברה, כאשר ברשימת העוזבים נמצאים כוכבים כמו שלומי אזולאי, אותו מ.ס תפגוש בשבת, דין דויד שכבר התחיל לפרוע שטרות במדי האלופה מכבי חיפה גם באירופה וגם בגביע הטוטו ורועי גורדנה, שעבר להיות שחקן הרכב בהפועל ב"ש, שם ישתף פעולה עם שגיב יחזקאל, שעזב בינואר. המצטרפים החדשים שידרשו למשימה הבלתי אפשרית של למלא את מקומם של העוזבים, הם מרטין ראינוב הבולגרי שאמור להנהיג את הקישור האשדודי העונה, קשר נוסף מוכשר בשם נאור סבג ושני שחקני התקפה צעירים, בזיע וקעטבי להם אין ניסיון בליגת העל.

בסמיכות לצאת השבת האחרונה, אירחה אשדוד את בני סכנין במסגרת משחקי הדירוג של גביע הטוטו בניסוי כלים אחרון לפני הליגה ויכולנו לראות כמה היא לא מוכנה לליגה וכי בעונה הקרובה הסיפור יהיה שונה מהעונה הקודמת. יתרה מכך, במצב העניינים הנוכחי, מ.ס אשדוד צפויה להיאבק על מקומה בליגת העל. אשדוד שיחקה ללא עוז בילו הצעיר השוהה בבידוד לאחר בדיקת קורונה חיובית.

שתי הקבוצות סיפקו משחק אנמי, כאשר השחקנים התקשו להיכנס לקצב. המצטיין באשדוד היה השוער יואב ג'ראפי, שסיפק מספר הצלות והראה שבעמדת השוער, יש על מי לסמוך. בכלל, החוליה האחורית של מ.ס אשדוד נותרה זהה לזו מין השנה שעברה ועל כך בקבוצה לבטח מברכים. אך החוליה הקדמית, היא הבעייתית כרגע וזה כבר ידוע לכל כי אשדוד מתקשה לכבוש. במחצית הראשונה פאהד באיו ניסה את כוחו אך החמיץ ממצב נוח בתוך הרחבה. יותר מזה להתקפת אשדוד לא היה מה להציע, אך למזלה גם היריבה לא הייתה מדויקת ומאיימת. גם המחצית השנייה הייתה מאכזבת, המשחק הסתיים ללא שערים והקבוצות הלכו לדו קרב פנדלים שקבע מי תסיים במקום השמיני בגביע הטוטו. טימותי אוואני, הבלם יליד אוגנדה היה היחיד שהחמיץ בדו קרב וקשר סכנין הותיק, בירם כיאל כבש את הפנדל החמישי והכריע את ההתמודדות בתוצאת 5-4 מכדורי עונשין ובכך הבטיח לבני סכנין את המקום השביעי בגביע הטוטו, שזיכה אותה בסכום נאה של 300 אלף שקלים. אשדוד ומאמנה בן שמעון הסתפקו במקום השמיני במפעל גביע הטוטו המוזר, שהסתיים השבוע והיווה ניסוי כלים אחרון לפני הליגה.

רן בן שמעון אמר בסיום: המטרה הייתה לשמור על קומפקטיות שבוע לפני הליגה. היו פה הרבה דקות יפות וטובות. די ברור שהסגל נחלש והוא יתחזק. יהיו עוד שניים או שלושה שחקנים. מאמין שתהיה לנו בסוף קבוןצה טובה מאוד. אנחנו צריכים לפגוע בשניים או שלושה שחקנים האלה. יש לנו קבוצה טובה שעליה צריך להוסיף את התוספות האלה."

הצתה במתחם בבעלות בן שמעון

כיממה לפני המשחק, מתחם כדורגל בקריות שבבעלותו החלקית של המאמן רן בן שמעון הוצת על ידי אלמונים. המאמן בן ה-50 נאלץ לעזוב את האימון המסכם ביום שישי בבוקר, בכדי למסור עדות במשטרה. בסביבתו של המאמן חששו שמא מדובר בניסיונות סחיטה של העולם התחתון וכי אולי מקור ההצתה היא בסכסוך בין בן שמעון לאנשים מהעולם התחתון, אך אין לכך ביסוס. על ההצתה לא דיבר יותר מדי ואמר לכתב ערוץ הספורט: "כשאני בא לכדורגל אני מנתק את הכל. ברוך ה' הכל בסדר".

משה אוחיון ואלי לוי סיימו קורס פרו

בתחילת השבוע הסתיים לו קורס 'פרו' מטעם ההתאחדות לכדורגל ואחד מהבוגרים הוא משה אוחיון, יליד העיר ועוזרו של בן שמעון. אוחיון בן ה-38 כבר הראה לנו את יכולות האימון שלו, עת עמד על הקווים והשאיר את מ.ס אשדוד (יחד עם אבי בוחבוט) בליגה לפני שנתיים, לאחר קאמבק מהאגדות. יחד עם אוחיון השתתפו בקורס עוד מאמנים בכירים ושחקני עבר בכדורגל הישראלי כמו כוכב העבר יוסי בניון, מאמן קבוצת הנוער של מ.ס אשדוד, אלי לוי, ניר ברקוביץ', עומר בוקסנובוים ועוד. את קורס הפרו ניהל מאמן נבחרת ישראל ווילי רוטשטיינר.

אם נחזור למשה אוחיון, לא מופרך לחשוב שהוא הולך להיות המאמן הבא של מ.ס אשדוד. המאמן הנוכחי, שחווה פתיחת עונה לא מוצלחת ועם דילול הסגל וחולשת ההתקפה, יתקשה להגיע לרמה של העונה שעברה. במצב של מאבקי תחתית, בן שמעון יכול לגלות את הצד המכוער של הכדורגל הישראלי, בו ישכחו לו את העונה הגדולה שעברה ומסחורה חמה, יהפוך למאמן בלי קבוצה. משה אוחיון ואלי לוי, גם אם לא יודו בכך, רואים את עצמם מועמדים ראויים לרשת את תפקידו. למרות שזה מוקדם לדבר על כך טרם פתיחת העונה, זה תסריט שהוא בהחלט אפשרי.

ג'קי בן זקן נקנס בבית הדין

אחרי דיון בבית הדין של ההתאחדות שנערך השבוע, הוחלט לקנוס את הספונסר הבלתי רשמי של הקבוצה, ג'קי בן זקן, בסכום של 25 אלף שקלים. הקנס הוטל על בן זקן בעקבות חמש הרשעות של העלבת שופט והתפרצות למגרש. עוד הוטל על בן זקן קנס על תנאי בגובה 40 אלף שקלים, באם יעבור על עבירה דומה. לא בטוח שזה מה שירגיע את הספונסר, שעל אף שלא מחזיק בתפקיד רשמי בקבוצה, נחשב לאיש החזק בכדורגל האשדודי למעלה משני עשורים.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן