ליגה של אלופות בגבעת וושינגטון

האלופות הישראליות בהתעמלות אומנותית- לינוי אשרם וניקול זליקמן הצטרפו לקורס הוותיק והמקצועי להכשרת מדריכות התעמלות אומנותית

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

לפני כ-3 שבועות נפתחו קורסי הקיץ ב"ליגה", בית הספר למאמנים ומדריכים בספורט. בין הקורסים המחולקים לענפי הספורט השונים, נפתח גם הקורס הוותיק והמקצועי להכשרת מדריכות התעמלות אמנותית.

השנה, הגיעו ללמוד בקורס, בהדרכת המאמנת והשופטת הבינלאומית- נטלי מלכה-ביידיק, האלופות לינוי אשרם וניקול זליקמן (שבימים אלה היו אמורות לייצג את ישראל ולהתחרות באולימפיאדת טוקיו, שנדחתה לשנה הבאה עקב הקורונה).

רכזת ומאמנת הקורס נטלי מלכה-ביידיק: "ענף ההתעמלות האמנותית בישראל צובר תאוצה בשנים האחרונות ויוצר ביקוש הולך וגובר למדריכות ומאמנות מקצועיות בתחום. כמתעמלות מקצועיות ברמה הגבוהה ביותר, משלבות לינוי וניקול את מיומנויות ההדרכה והאימון לצד הקריירה, האימונים וההופעות בפן התחרותי. מלבד המיומנויות הפיזיות הנלמדות במסגרת הקורס, לומדות המתעמלות מיומנויות הדרכה ואימון ומט מאקרו על הענף בארץ ובעולם".

דני ברגר, מנהל בית הספר "ליגה": "אנו גאים ושמחים על בחירתן של לינוי וניקול ללמוד בקורס המדריכות של "ליגה" ומאחלים להן לקטוף עוד הישגים רבים ומרשימים בספורט התחרותי. עם תום הקורס הן אף תוכלנה, כמו גם יתר הספורטאים/ות בקורסים השונים, להעביר את הידע והמיומנויות למתעמלות של הדור הבא כמדריכות מובילות בתחום.

הלימודים בקורסי הקיץ מתקיימים במתכונת מרוכזת ונמשכים כ- 5 שבועות בלבד, עם אפשרות לתנאי פנימייה נוחים ובקמפוס רחב ידיים המצויד בחדרי סטודיו, אולמות התעמלות מגרשי ומתקני ספורט, מעבדות, חדרי מחשבים, ספרייה ועוד.

למסיימי הקורסים מוענקת תעודת הסמכה מטעם מינהל הספורט במשרד הספורט ומטעם ביה"ס "ליגה" היחידה ללימודי תעודה של גבעת ושינגטון.

שילה כץ, מנהל היחידה ללימודי תעודה גבעת ושינגטון: "בית הספר ליגה בגבעת ושינגטון מפעיל קורסי מדריכים ומאמנים במגוון ענפי הספורט וברמה הגבוהה ביותר. קורסי הקיץ, המוכרים על ידי מינהל הספורט, מרוכזים למספר שבועות בודדים ואינטנסיביים, וכך מאפשרים גם לספורטאים תחרותיים מובילים לשלב את לימודי ההדרכה יחד מבלי לפגוע באימונים הסדירים בהופעות תחרותיות".

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן