ליגה א' פלייאוף תחתון: עירוני חטפה מהלומה ממרמורק

שני הפסדים בארבעה ימים, כולל תבוסה ביתית כואבת להפועל מרמורק בתוצאה 1:5 דרדרו את עירוני אשדוד עד למרחק שתי נקודות מהמקום המוביל למבחני הישרדות. בשישי: משחק חוץ מול הכח ר"ג

צילום: ירון קליין
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

איזה שבוע קשה עבר על קבוצת מכבי עירוני אשדוד. לא די בכך שהיא צריכה לראות את היריבה העירונית מצליחה וצועדת לעבר הליגה הלאומית, היא גם הסתבכה קשות בתחתית, הפסידה פעמיים ברציפות, חטפה חמישייה ביתית ורחוקה רק שתי נקודות מבית"ר נורדיה, שנמצאת במקום המוביל למבחני הישרדות.

מאז התחיל פלייאוף ההישרדות, עירוני אשדוד צברה נקודה אחת בלבד מתוך שלושה משחקים. אם תמשיך בקצב צבירת הנקודות הזה, סביר שתלך למבחני ההישרדות ותהיה בסכנת ירידה מוחשית לליגה ב'. הפחד הכי גדול של אוהדי עירוני אשדוד שהסתובבו השבוע עם הראש באדמה, הוא השתתפות במשחקי המבחן, שכן סגל השחקנים של המאמן אבי אבינו מורכב מהרבה צעירים, שספק אם יעמדו בלחץ של מבחני הישארות.

השבוע הקשה התחיל ביום שישי שעבר באשקלון, כאשר עירוני יצאה למשחק חוץ מול הפועל המקומית. גם הקהל הצהוב הגיע בהמוניו, תמך בשחקנים, אך לאכזבתו האורחת הפסידה 0:2. כעבור 4 ימים האוהדים בצהוב כחול חשבו שמשהו ישתנה, אולם המציאות טפחה על פניהם בצורה אכזרית. עירוני אירחה את מרמורק ביום שלישי השבוע בסינטטי לעיני מאות צופים שניסו שוב לדחוף את קבוצתם שאפילו עלתה ליתרון 1:0 בדקה החמישית מרגלי שקד חתוכה. אבל להפועל מרמורק המתוסכלת מאיבוד הסיכויים לעלות ליגה, היו תכניות אחרות והיא לא ריחמה. האורחת הלמה בעירוני אשדוד פעם אחר פעם והנחילה לה את הפסדה הביתי הגדול ביותר, מאז נוסדה: 5:1.

עד לסיום העונה נותרו 3 משחקים לעירוני. ביום שישי תצא 'עירוניה' לאצטדיון רמת השיקמה ברמת גן ותתמודד מול הכח ר"ג, נועלת הטבלה, שכבר ירדה לליגה ב'. אשדוד תהיה חייבת לנצח את הקבוצה החלשה בליגה ולנסות לברוח מבית"ר נורדיה. שבוע לאחר מכן תארח עירוני את שעריים ובעוד כשבועיים תצא לכסייפה למשחק סיום העונה, אליו נקווה שעירוני תגיע כשהיא מבטיחה את הישארותה בליגה. לאור היכולת במשחקים האחרונים, לא בטוח שזה יקרה.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן