ליגה א': אדומים אשדוד נוגעת בלאומית

שני ניצחונות גדולים לאדומים מול חולון ובקעת הירדן. ביום שישי משחק העלייה באצטדיון היא' (13:30, שידור ישיר בערוץ הספורט) מול מכבי יפו. ניצחון ישלח את האדומים אשדוד לליגה הלאומית

צילום: מדיה אדומים אשדוד
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

פלייאוף העלייה של ליגה א' יגיע לסיומו ביום שישי הקרוב, במשחק הכי חשוב של האדומים מאז נוסדה. מכבי יפו תגיע לאצטדיון היא', למפגש מול מוליכת הטבלה נכון לעכשיו, האדומים אשדוד שרוצה לעשות היסטוריה ולהעפיל ללאומית, חמש שנים לאחר שנוסדה מחדש.

בשבוע החולף קבוצת האדומים אשדוד גילתה הרבה אופי, עשתה את שלה ובגדול וגרפה הרבה מחמאות מתקשורת הספורט בארץ. בשישי שעבר ירמיהו חולון התארחה ביא', במסגרת המחזור השלישי של פלייאוף העלייה ללאומית, למשחק הפכפך ודרמטי, שבסיומו הצד האדום צהל ושמח. הרבה בזכות החלוץ אוהד קדוסי שנכנס כמחליף וכבש צמד ענק, עם שער בנגיעה הראשונה שלו בכדור ושער ניצחון בתוספת הזמן, שקבע 3:2. קדוסי בן ה-35 העלה את מאזנו לארבעה שערים העונה. נתון לא מזהיר במיוחד, אך כבש ברגע האמת ובכך קידם את האדומים אל עבר המטרה.

לאחר הדרמה בשישי, ביום שלישי השבוע הגיעה לאשדוד הפועל בקעת הירדן לעוד קרב. החניכים של צוות המאמנים יאיר אזולאי ועידן שריקי הציגו משחק קשוח והצליחו לצאת מנצחים בפעם השלישית ברציפות. מי שכבש את השער היחיד במשחק היה יאיר אסייג, שנכנס כמחליף ונגח בדקה ה-71 לרשת לאחר הגבהת קרן של ויטלי גנון. הבקעה ניסתה לחזור למשחק, אך השחקנים האדומים הגנו על היתרון היקר מכל משמר. הקהל האדום שהיה מתוח מאוד במהלך המשחק נשם לרווחה עם שריקת הסיום.

מילה טובה לצוות המקצועי של האדומים אשדוד על ניהול נכון של הסגל במשחקים האחרונים. וכשהכל הולך, אז גם כל חילוף הוא בינגו. אסייג וקדוסי אמנם לא היו טובים העונה, אך השבוע הם כיכבו והוכיחו שוב שהם שחקני 'קלאץ". מחמאות גדולות קיבל גם ויטלי גנון בן ה-29, שהגיע בתחילת העונה מהפועל רעננה, נמצא כיום בכושר שיא ואת ההגבהות המסוכנות שלו למדו בליגה היטב להכיר.

משחק הדמעות

הכל ערוך ומוכן למשחק הכי גדול העונה בליגה א'. החישוב פשוט. ניצחון והאדומים בלאומית. הצד האדום מתמרק לקראת יום חגו. אך לפני כן, צריך לזכור שממול יש יריבה שתבוא לתקוף ולתת את כל מה שיש לה כדי לנצח ולקחת את הכרטיס לליגה הלאומית.

צפי לקהל רב לקראת המשחק, שיערך כאמור באצטדיון היא' והכניסה אליו היא חופשית. בינתיים, אף אחד באדומים לא מדבר על חגיגות והתכונה לקראת ההתמודדות היא גדולה. ביום שישי נקבל את התשובות לכל השאלות שהיו לנו בתחילת העונה המטורפת הזאת. ביום שישי יכולים שחקני האדומים לרשום הישג בלתי רגיל ולהעפיל לליגה הלאומית. מכבי יפו שתגיע עם הקהל שלה לא תוותר ותילחם עד השנייה האחרונה. איזה קרב. חובבי הכדורגל בעיר כבר לא יכולים לחכות. רגע האמת של האדומים, בו היא נמצאת הכי קרובה לליגה הלאומית. מה שבטוח, זה יגמר בדמעות.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן