ליאור נרקיס חוגג, האשה ספיר מצטרפת

רומי אברג׳יל קנתה כרטיס טיסה לכיוון אחד, גל זהבי בונה בלגו ואדר כהן זוכה לביקור מפתיע

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

ליאור נרקיס חגג בחמישי בערב במופע הגדול ביותר בקריירה שלו מופע NOW, מופע 360 מול 12,000 צופים בהיכל מנורה מבטחים בת״א. מופע סולד אאוט. מופע נוסף עתיד להתקיים ב- 6/4/23‫.המופע כלל שלל הפתעות ואירוח של שלומי שבת ומשה פרץ וליאור חגג 30 שנות יצירה‫.

הגיעו לחגוג ולצפות בהופעה‫: כל משפחתו ואשתו האשדודית של ליאור – ספיר נרקיס, ערן זהבי ואשתו שי, אליעד נחום, ירדן ומשה פרץ, שלומי שבת, אירית רחמים ועמוס לוזון, אושר כהן, מיכל הקטנה ובתה יולי, אליאב טעטי, רון ביטון ובת הזוג חן, דורון מדלי, דולי ופן, מאור אדרי, שר התרבות מיקי זוהר ואשתו ימית ועוד‫.

מעצבת שמלות הכלה האשדודית אדר כהן, שהבאנו לכם את סיפורה בשבוע שעבר, לאחר שידה נקטעה בטיול במקסיקו, ובימים אלו היא מתאוששת בבית החולים ׳תל השומר׳, זכתה השבוע לביקור של דיאן שוורץ, כוכבת ׳האח הגדול׳. בפוסט שהעלתה כהן לאחר הביקור של דיאן היא כתבה: "למרות שהיא לא הסכימה לי לשתף את זה בא לי שכל העולם ידע!! דיאן שמעה על המקרה ומיד פנתה אליי, שאלה לשלומי, הרעיפה עליי מלא אהבה ודאגה ובשיחה שלנו שיתפתי אותה שממש קשה לי עם איך שאני נראית.. כולי מוזנחת… השיער… הגבות… הציפורניים, ישר בלי לחשוב פעמיים דיאן ארגנה לי צוות שיגיע אליי ביחד איתה". 

בהמשך הוסיפה: "התחושה הזאת של אישה שנמצאת במצב הכי קשה שלה… אישה שאיבדה את היד שלה… ומרגישה הכי רע עם עצמה ועם המראה שלה, ופתאום בא צוות ועושה לי טיפולי יופי בכדי שארגיש הכי יפה עם עצמי. אבל עזבו את זה, זה החלק הקטן! החלק הענק זאת התחושה שדיאן המלכה הפכה את העולם בשבילי, נשים שבאו שהזמן שלהן נטו לעשות מצווה ולגרום לי להרגיש טוב״‫. 

גל זהבי היוטיבר האשדודי נצפה השבוע בחנות הלגו הגדולה שנפתחה לאחרונה בתל אביב‫, ובחר לעצמו יופי של משחק‫. עכשיו  רק נשאר לו להרכיב…

רומי אברג׳יל‫, הטרנסגנדרית שאנחנו עוקבים אחריה עוד כשהייתה בן החליטה השבוע‫, לארוז את הפקלאות ובעוד כשבועיים היא תעבור להתגורר בתאילנד‫. ״תמיד הרשתי שמשהו פה עוצר אותי‫, אם אלה המבטים הקשים שאני מקבלת‫, הקללות או האיומים ברשת‫. הגעתי למסקנה שאני חייבת לעזוב הכל״‫, סיפרה והסבירה למה דווקא תאילנד‫. ״אין שם אישיו בלהיות הומו‫, לסבית‫, טרנסג׳נדר או טרנסג׳נדרית‫. תמיד חלמתי לגור בחול‫, התאהבתי בתאילנד במבט ראשון‫, הקבלה של האנשים‫, התרבוות המחבקת והלא שופטת‫, ובעיקר את זה שהרגשתי שייכת‫, לא שפטו אותי או הסתכלו עליי  מוזר או צחקו וגיחכו גם במצב הכי גרוע שלי עם פנים מנופחות‫, המצב במדינה‫, רק מתדרדר ואני מרגישה שזה הזמן שלי לנסות עוד כיוון‫, לבינתיים הולכת להנות מהחיים‫. אם תיפול הצעת עבודה ברכה‫, לבינתיים הולכת לנקות את הראש מכל סחלה של האנשים כאן‫״.

צילום: אור גפן

איש הפרסום חגג‫, הסלבס התייצבו

אתמול שני בערב חגגו איש הפרסום קורן וויט ואשתו יעל את מסיבת הבריתה של בתם – לאיה לי ב”טרמינל" מקבוצת הבאר של סבא בפתח תקווה‫. למי שלא מכיר את קורן – עבור כוכבי הביצה הוא לגמרי נמצא בחיוג המהיר בנייד‫, בהיותו בעלים ושותף בחברת "בי קריאייטיב" שעובדת עם משפיעני רשת וסלבס רבים וכולם הגיעו לחגוג לו גם בגשם הקר‫.על החלק האמנותי – הזמרת אודיה אזולאי‫.

במוזמנים האשדודים או הקשורים לאשדוד‫: בני הזוג שחף רז וטליה עובדיה ‫- הפיינליסטים של ׳האח הגדול׳‫, השחקן והדוגמן עופר חיון‫, כוכבת הרשת אנג׳ל ברנס שגרה סמוך אלינו‫, והחבר הצמוד של הדוגמנית האשדודית דורית רבליס‫, דניאל פרץ‫.

צילום: אור גפן

שופופו על יאן הרוש‫, הבעלים של ׳פיצה פארינו׳ שקיבל השבוע תעודה ממגזין האוכל בישראל‫, שהפיצה בבעלותו נבחרה לפיצה הטובה בישראל‫. תלכו‫, תטעמו ותגידו שהמדור שלח אתכם‫.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן