לחמני מסמן יעד חדש-ישן

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

יו״ר האופוזיציה במועצת העיר אשדוד ד״ר אלי לחמני הודיע בלפני כשבוע כי יתמודד שוב על ראשות העיר אשדוד. על אף שהבחירות יתקיימו רק בעוד כשנתיים‫,‬ זה לא הפריע לו להכריז במהלך מפגש פעילים לטקס הרמת כוסית לחג‫,‬ על ריצתו לכיסא הראש. בדבריו אמר ד״ר לחמני ״מגיע לעיר הזאת שלטון אחר״ לקולות תשואות הפעילים. ופריחה חושבת שלחמני אחלה אדם אבל שאם יהיה כמו בבחירות הקודמות 3 מועמדים שונים מול ד״ר יחיאל לסרי, אז אין סיכוי למהפך‫.‬ ובכלל פריחה מציעה לד״ר לחמני להתמודד לכנסת. גם כי הוא מוכשר ובעיקר כי שם, לפי השנתיים האחרונות הבחירות יהיו מהר יותר‫.‬

 השבוע התקיימה הרמת כוסית בבית ויצו אשדוד‫, בראשותה של גילה קליין‫. מנהיגות ומתנדבות העיר הגיעו לכבד ולהוקיר את העשיה המרובה ונהנו מניגונים של המוסיקאי איתי בנישו‫, תלמיד מקיף ט׳‫, שניגן ללא תווים‫, רק משמיעה וריגש את כל באי הבית‫ וכן  משירים של הזמר ציון בשארי ובתו‫, שריגשו את הנוכחים והנוכחות‫.

פריחה שמעה שאיש העסקים והיזם קובי טויזר מקפיד על סליחות מידי שנה. השנה הוא החליט לקיים את תפילת הסליחות בביתו של השותף שלו לעסקים הצרפתי אבנר חדד. השניים נפגשו השבוע בפנטהואז של חדד, והיה מרגש במיוחד.

פריחה קפצה השבוע לחנות בוטיק הדגים של ׳יגאל דגים׳ בשד׳ תל חי, ופגשה על הדרך את ראש אגף האירועים בעיריית אשדוד, איריס נפתלי, מעמיסה דגי לברק ומושט לכבוד השבת.

עדשת המצלמה של פריחה, פגשה השבוע בקניון ׳סימול׳ את מנהלת השיווק שירן גוזלצני, שזוכה לתואר ׳העיניים היפות של המדינה׳, על רקע עץ המשאלות שהוקם בקניון לטובת הקונים, שמי שרוכש בקניון בסכום של 349 שקלים מגיע אל עץ המתנות בוחר קופסא וזוכה. פריחה חושבת שהקניון זכה בשירן

 האוטו שלנו יפה ואדום… פריחה ביקרה ב׳ביג פאשן׳‫, ופגשה שם את מישל ביטון, עובד נמל והאיש עם הלב הכי טוב שהיא מכירה. מישל הגיע מלווה בבתו המתוקה וקנה לה אוטו. פריחה לא בטוחה מי נהנה יותר מישל או הבת. בכל מקרה‫, פריחה ממליצה תמיד לנסוע בזהירות‫.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן