לחמני ללסרי : הפסק את שידורי "אפטר מועצה" אחרת אתבע אותך אישית

ראש האופוזיציה ד"ר אלי לחמני טוען שמדובר בשידור פוליטי שמשרת את הקואליציה ומסתמך על פסיקת השופט חנן מלצר בעניינו של ראש עיריית אשקלון תומר גלאם בה נקבע כי מדובר בשימוש אסור. לחמני מאיים כי אם דרישתו לא תמולא לאלתר, לרבות החזרתו לקופת העירייה של הכסף שהושקע בתוכניות, הוא יגיש תביעה אישית נגד ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

מאז פברואר שדרה העירייה בשידור חי בדף הפייסבוק שלה מיד בתום ישיבת מועצת העירייה את התוכנית " אפטר מועצה". את שתי התוכניות ששודרו עד כה הנחה סגן מנהל אגף הדוברות אוהד צויק ובמהלכן סיקר מ"מ ראש העיר עו"ד גבי כנפו את הנושאים בהם עסקו ישיבות המועצה וזאת בליווי פרשנות והסברים. למרות שהוא התייחס לאופוזיציה נציגיה הודרו מהתוכניות ולא נתנה להם אפילו אפשרות תגובה.

כזכור פרסמנו כי חברו לסיעה של לחמני, ולדימיר בורודה, שלח  לראש העיר בקשה להעלות לסדר יום המועצה הצעה לשתף  בשידורי התוכנית גם נציגים מהאופוזיציה. בורודה טען שהתוכנית  כפי שהיא משודרת כיום מנוגדת לחוק מאחר שהיא מהווה שימוש פסול בכספי ציבור למטרות פוליטיות ויוצרת אי שוויון בלתי הוגן כלפי האופוזיציה ולעיתים אף מבזה אותה. אגב, בהקשר להצעה לסדר יש לציין שלא ידוע מתי היא תיכלל בישיבת מועצה וכבר קרה שהצעות לסדר המתינו גם חצי שנה לתורן. זאת ועוד מאחר ולקואליציה יש רוב מוחץ מתאפשר לה להוריד נושא שלא נראה לה מסדר היוםוהיא כמובן עושה זאת.  

ובחזרה ללחמני, שטוען בכלל שהתוכנית  אינה חוקית במהותה. במכתב ששיגר ללסרי הוא כותב כי כנפו מעביר בתוכנית מסרים פוליטיים הקשורים לישיבות המועצה כשמימון השידור נעשה באופן ישיר מכספיהם של תושבי העיר. " שידור זה, ככל שידוע לי לא קיבל את אישור המועצה ואף אם יקבל אישור כזה מדובר בשידור פוליטי המשמש אותך ואת חברך לסיעה כאשר נציגות האופוזיציה לא מקבלת כל זכות השתתפות בשידורים אלו". כחיזוק לדבריו מצטט לחמני מתוך פסיקת השופט מלצר " רשות מקומית איננה רשאית לתחזק ולתפעל עמוד פייסבוק לצרכיו הפוליטיים של ראש העיר, ואף לא ניתן 'להסב' עמוד פרטי-פוליטי לעמוד רשמי של ראש העיר".  פנינו לתגובת ראש העיר וכשתגיעה נפרסמה. 

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן