לחמני ליועמ"ש לממשלה:"לבטל החלטה על המע"ר שהתקבלה בחלקה בזום"

חבר המועצה, ד"ר אלי לחמני פנה ליועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט בדרישה כי יורה לעיריית אשדוד לבטל את ישיבת המועצה האחרונה שאישרה את הסכמת הבעלים בנוגע לתכנית בנייה שמע"ר דרום ובה 4280 יחידות דיור, בשל העובדה שהיא אושרה ברוב שנתמך על ידי חברי מועצה באמצעות הזום.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

"כחבר מועצת העיר אשדוד, הנני פונה אליך לענין ישיבה שהתקיימה במועצת העיר אשדוד בתאריך 02.06.2021. בישיבה זו התקבלו החלטות כבדות משקל שהתייחסו להסכמות של העיריה מול קבלנים בעיר שישפיע גם על זכויות הבניה באזור המבוקש בעיר" כתב ד"ר לחמני ליועץ מנדלבליט.

"ככלל, ההצבעות מתקבלות במעמד הישיבה על פי הצבעת הנוכחים. ברם, בישיבה זו, החליטה הנהלת העיר, לאפשר קיום ישיבה והצבעה גם באמצעות "הזום". לציין, כי לענין הנושאים שנדונו, נדרש רוב מיוחד של 15 חברים. היות וחלק לא קטן מחברי הקואליציה היו מנועים מלהצביע (בשל ניגוד עניינים) – אישרה הנהלת העיר ובראשה ראש העיר, ד"ר יחיאל לסרי (שאף הוא היה בניגוד עניינים בישיבה זו), לאפשר גם הצבעה ב"זום" וזאת על מנת שישיגו את סך הקולות הנדרשים לאישור"

לדבר ד"ר לחמני: "אדגיש, כי ללא אישור הצבעה ב"זום" – ההחלטות לא היו מאושרות.עוד אוסיף, כי חבר מועצה אחד, שנכח בישיבה, פיזית ויצא ממנה – הופיע לפתע בזום לצורך ההצבעה בלבד. לעניות דעתי, האמור הינו בניגוד מוחלט לדין. בימים אלו, אין כל סיבה מוצדקת ונראית לעין לקיים השתתפות בישיבה שלא בנוכחות פיזית של חברי המועצה. אודה לבדיקתך והוראתך להנהלת העיר, לבטל את ההחלטות שהתקבלו בישיבה זו שנעשו באמצעות הצבעה ב"זום".

מעיריית אשדוד לא התקבלה תגובה

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן