"לבטל תאגידי המים המתעללים בתושבים שנקלעו למצוקה"

ח"כ אייכלר הודיע כי יגיש שוב את הצעות החוק לבטל את סמכות הגביה העודפת של תאגידי המים. וכן להקים וועדת חריגים להנחות לנזקקים

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

ח"כ ישראל אייכלר נאם בכנסת במסגרת הצעה דחופה שהגיש לסדר היום. "אנחנו מקבלים אין ספור פניות מאזרחים אומללים שנקלעו לקשיים מול התאגידים" אמר. "כבר הגשנו הצעות חוק לביטול תאגידי המים ולהחזרת ניהול משק המים למחלקת המים של העיריות. הקמת התאגידים התבססה על שקר כאילו כל נבחרי הציבור בעירייה הם מושחתים וצריך לתת את האחריות על המים לבוגרי הרווארד שאין להם קשר לבוחרים. ומה קרה בסוף? מגיעה אישה ענייה שאין לה כסף לשלם מים. בעיריות היו וועדות חריגים. עכשיו אין. אי אפשר לוותר לה אפילו על פרוטה.

ח"כ אייכלר הוסיף: "אמרו שיחסכו כסף לעיריות על ידי התאגידים. מה שקרה בפועל, שהקימו מנגנונים הרבה יותר גדולים ובזבזניים, ממה שהיה קודם לכן בעיריות. צריך להחזיר את התאגידים לעיריות. עד אז, צריך להקים וועדת חריגים בתאגידי המים.

"לתאגידי המים יש מנגנוני גביה עם סמכויות כמו הוצאה לפועל, מה שאין לשום רשות אחרת. ביקשנו לבטל את זה, וגם זה טרם קרה. כל שישה חודשים קמה כנסת חדשה ואנחנו מגישים שוב את החוקים האלו. הצוות המשפטי בלשכתי הכין כבר הצעות חדשות לכנסת הנוכחית – לבטל את מערכות האכיפה של התאגידים, ולהקים בעיריות וועדת חריגים שתתחשב בנזקקים. מי שחושש משחיתות העוברים על החוק, אני רוצה לומר לו: יש יותר מושחתים הפועלים בחסות החוק, מאשר מושחתים מחוץ לחוק".

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן