לא רצו אותו כמנכ״ל נמל אשדוד, יקבלו אותו מנכ״ל נמלי ישראל

דירקטוריון חברת נמלי ישראל – חנ״י אישר את מינויו של יצחק בלומנטל לתפקיד מנכ״ל חנ״י. המינוי טעון אישור משרד התחבורה והחברות הממשלתיות. כזכור, בלומנטל כיהן כמנכ״ל נמל אשדוד ופרש בעקבות יחסים עכורים עם יו״ר הנמל אורנה הוזמן-בכור

צילום: דוברות
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

מסתמן, יצחק (איציק) בלומנטל, מנכ״ל נמל אשדוד לשעבר ימונה למנכ״ל חברת נמלי ישראל. זאת לאחר שדירקטוריון חנ״י (חברת נמלי ישראל), קיבל בשבוע שעבר את המלצת ועדת האיתור ואישר את בחירתו של בלומנטל לתפקיד. המינוי טעון עוד את אישור השרים מירי רגב, שרת התחבורה ודודי אמסלם – השר האחראי על החברות הממשלתיות, אך נראה כי דרכו של בלומנטל לתפקיד סלולה.

בלומנטל יחליף את המנכ״ל היוצא שלמה ברימן שמילא את התפקיד 15 שנים והודיע על פרישתו. ברימן יעשה חפיפה למנכ״ל הנכנס בטרם יעזוב.

בלומנטל בעל ידע מקצועי רחב בתחום הספנות והנמלים, בעל ניסיון רב שנים בנושאים המקצועיים ובעל מוניטין רב בענף‫.   הוא ניהל את נמל אשדוד בין השנים 2014-2019 לאחר  שכיהן בנמל בשורת תפקידים בכירים ונחשב למקצוען בתחום הנמלים. הוא שימש כמנהל באשדוד בתקופה הסוערת של פרשת הנמל הפלילית שבמרכזה עמד אלון חסן. בלומנטל הצליח להתמודד באותה תקופה עם הטלטלה הגדולה והצליח לייצב את האווירה והעבודה בנמל לאחר שהוביל את הנמל לרווחים גדולים‫.

כזכור‫, בלומנטל החליט לפרוש מתפקיד מנכ״ל הנמל אשתקד בשל מערכת יחסים עכורה בינו ובין יו״ר הנמל אורנה הוזמן‫- בכור‫.

חברת נמלי ישראל הינה חברה ממשלתית אשר באחריותה להוביל  את הרפורמה בנמלים‫.      מחנ״י נמסר כי‫: ״דירקטוריון חברת נמלי ישראל אישר  את המלצת ועדת האיתור לבחור לתפקיד מנכ״ל החברה את מר יצחק בלומנטל ‫. בלומנטל יחליף את המנכ״ל הותיק והמוערך, שלמה ברימן,  בחודשים הקרובים לאחר תקופת חפיפה. בלומנטל בעל ידע מקצועי רחב בתחום הספנות והנמלים, בעל ניסיון רב שנים בנושאים המקצועיים ובעל מוניטין רב בענף״

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן