"לא נסגור גם אם ניעצר. אני אזרחית שומרת חוק, יש גבול, לא אתן לממשלה לשלוח אותנו לפת לחם"

שוטרים פשטו על חדרי הכושר שמסרבים לסגור, בהם רשת מועדוני הכושר "לזוז" שבבעלות חברת מועצת העיר אשדוד, סטלה ויינשטין. הבוקר הגיעו לחדר הכושר של ויינשטיין בחוף הקשתות ודרשו לסגור המקום. לאחר המהומה הגיעו להסדר שחדרי הכושר יפעלו בהתאם להגבלות

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

הסערה החלה לאחר שהוחלט אתמול על סגירתם של מתחמי כושר. בין היתר הובהר כי מתחמי סטודיו יכולים להמשיך ולפעול. זאת, בניגוד לחדרי כושר. בעקבות ההודעה, החליטו חדרי כושר רבים להסב את חללי חדרי הכושר שלהם למתחמי סטודיו, תוך עמידה בכללי הריחוק החברתי ומספר המתאמנים המותר. ואולם, הבוקר, קיבלו בעלי חדרי כושר רבים ביקור מהמשטרה.

ויינשטיין: "הגיעו אלינו שבעה שוטרים בו זמנית, כאילו אין משפחות פשע באשדוד, ואין יותר פשיעה בארץ. המתאמנים הרגישו מאוימים. בסוף הם גם לקחו את שני השותפים שלי לחקירה. הם מחרבים לנו את העסק לגמרי. אני אזרחית שומרת חוק, וזו סיטואציה מאוד לא קלה עבורי".

סטלה. ניהלה מאבק

לדברי סטלה, היא ושותפיה ביצעו התאמות של חדר הכושר ל"תו הסגול" ולהנחיות החדשות, ובתחילה השוטרים שהגיעו למקום כלל לא ידעו שלמתחמי סטודיו הותר לפעול. "אתמול, עם הוצאת הצו המגביל, קראנו אותו בצורה מסודרת, את כל החוק הזה שיצא ב-47 שניות מחשבה. זה הזמן שהוקדש מהרגע שהוחלט לסגור את כל חדרי הכושר ועד הרגע שחברי הכנסת הצביעו בעד, וב-47 שניות הללו לא ביקשו ולו נתון אחד ממשרד הבריאות על מצב התחלואה וההדבקה בחדרי הכושר. אבל קראנו הכול, ביצענו התאמות והפכנו את חדרי הכושר שלנו למתחמי סטודיו מסודרים, מבודלים כאשר כל מתחם מבודד עם הפרדה מסודרת ולא יותר מ-19 איש בכל מתחם".

ש. ומה אמרו השוטרים?

"הם דרשו לסגור בלי להבין, בלי לקרוא את החוק ובלי לברר האם אנחנו עומדים בכללים"

ש. אז אתם לא סגורים לא חוששת להיעצר?

"אנחנו לא נסגור וגם אם נאלץ להיעצר. אני אזרחית שומרת חוק, אך יש גבול, לא אתן לממשלה למוטט את העסק שבנינו ולשלוח אותנו לפת לחם. מדובר בענף עם אפס הדבקות ו-120,000 עובדים. איך אסתכל בעיניים לעובדים שלי? אנחנו אנשים נורמליים שנמצאים בסיטואציה לא נורמלית".

שני השותפים ברשת "לזוז" שוחררו בינתיים מהתחנה, לאחר שהצליחו לשכנע את השוטרים כי על פי ההנחיות הם יכולים לפתוח את המתחם כ"סטודיו" עם ההתאמות הנדרשות, אותם הם עשו.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן