תושבים זועמים: "לא מאפשרים לנו להנות מהטיילת במרינה באשדוד"

מזה מספר שבועות שחבורת צעירים משתלטת על שטחים נרחבים בטיילת המיועדים להליכה או לישיבה על ספסלים מול הים, ומשחקים כדורגל מידי ערב, והעירייה לא מצליחה לאכוף את התופעה

לא מאפשרים לעבור או לשבת בטיילת בחוף.
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

קבוצה של תושבים וותיקים באשדוד, המבקשים לטייל בטיילת של המרינה באשדוד מתלוננים מזה מספר שבועות על כך שחבורת של צעירים משתלטת על שטחים נרחבים בטיילת המיועדים להליכה או לישיבה על ספסלים מול הים ומשחקים כדורגל מידי ערב.

וכך מספר רפאל אבישר: "כל ערב בסביבות השעה שבע בערב אני יוצא לטייל עם אשתי וחבריי ומה בסה"כ אנחנו מבקשים להנות מהטיילת ומהליכה לאורך שפת הים (סמוך למסעדת 'החוף'), אבל לצערי כל ערב באופן קבוע מגיעה חבורה של צעירים עם כדור ומתחילים לשחק בשטח הפתוח, לפני כשבועיים עף אליי כדור לפנים ונשברו לי המשקפיים ולחבר אחר עף כדור והוא קיבל מכה ביד, למרות שאנחנו מבקשים מהצעירים פעם אחר פעם אם אפשר לשחק במקום אחר, המיועד על כך או על שפת הים, הם מתעלמים מבקשותינו ואף צוחקים עלינו בפנים. פנינו מספר פעמים למוקד העירוני ולמשטרת ישראל בנדמה שגם הם עושים צחוק מאיתנו. המשטרה מבקשת שנפנה אל הפיקוח העירוני במוקד 106, ואילו במוקד 106 אומרים לנו שלא ניתן לאכוף את הבעיה הזו ושולחים אותנו מתוסכלים פעם אחר פעם ללא תשובות ראויות. אני לא מצליח להבין בעיה כזו פשוטה שניתן לאכוף בין רגע ולשלוח פקחים או לתלות שלט המורה שאסור לשחק כדורגל בשטח הטיילת, ובכך למנוע את המחדל הזה. אני אזרח וותיק בן 80 המשלם ארנונה גבוהה ולא מצליח להבין מדוע דבר כה פשוט לא ניתן לאכוף. שפנינו אל דובר העירייה לפני כשבועיים הוא השיב לנו "על מנת שניתן יהיה לטפל באירועים מסוג זה, יש לפנות למוקד בזמן אמת וברגע ההתרחשות".

התושב רפאל אבישר פנה למוקד אונליין שטייל בטיילת במוקד השיבו לו במסרון: "אין לנו אכיפה על זה".

למרות פניות חוזרות ונשנות, טרם התקבלה תגובה נוספת מהעירייה.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן