לא התאוששו מהדרבי

האדומים אשדוד והכח עמידר ר"ג נפרדו בתיקו 0-0 במסגרת המחזור ה-16 של ליגה א' דרום. תיקו מאופס חמישי העונה לאדומים. המאמן יובל נעים: "תחושת פספוס״. במחזור הבא: בקעת הירדן מגיעה לסינטטי (שישי, 13:00)

צילום: מדיה אדומים
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

לאחר ההפסד המאכזב בדרבי וההדחה הצפויה מגביע המדינה (הפסד ביתי 2-4 להפועל רעננה בשבוע שעבר, במסגרת שלב שמינית גמר גביע המדינה), התייצבה קבוצת האדומים אשדוד למשחק חוץ קשה מול מוליכת הטבלה הכח עמידר ר"ג במשחק פתיחת הסיבוב השני של ליגה א' דרום. המשחק התקיים באיצטדיון בנס ציונה ביום שני בערב השבוע והאדומים הגיעו מלווים ב-100 אוהדים אמיצים, שהגיעו במזג אוויר לא נוח וניסו לדחוף את השחקנים. יובל נעים החליט לתת את חולצת ההרכב לניב בן יוסף ולליאור ראובן במשחק החשוב, אך לא קיבל תוצרת מספיקה. גם רחמים צ'קול פתח, בעמדת המגן השמאלי והחלוץ משה בן לולו חזר מעונש הרחקה, לאחר שריצה אותו במשחק הגביע.
המשחק היה חלש ברובו, ללא מצבים מיוחדים ליד שני השערים ובסיומו נקבע כי הקבוצות תתחלק בנקודות, בפעם השנייה העונה במשחקים ביניהן. ההזדמנות הממשית הראשונה של האדומים הגיעה בדקה ה-24, כאשר אוהד אדלשטיין פרץ מצד שמאל ומסר כדור מצוין לעבר בן לולו. החלוץ שהורחק בדרבי, המשיך להיות לא מרוכז ולא הצליח לבעוט בצורה מדויקת, למרות שהיה פנוי. כעבור דקה בן לולו ניסה שוב ומ-20 מטרים בעט למסגרת, אך הכדור נהדף על ידי שוער הכח, אביחי דהאן.
דקה בתוך המחצית השנייה גם המארחת הגיעה להזדמנות משלה, כאשר הכדור הוגבה מצד ימין לתוך הרחבה, לכיוונו של הייפורד אדג'י, שהיה במצב טוב בתוך רחבת החמש, אך הכדור לא 'התלבש' לו על הראש. בדקה ה-54 משה בן לולו הסיט את הכדור בראשו לכיוונו של אדלשטיין, שהשתמש במהירות שלו, חדר לרחבה ושלח כדור מצד ימין לפינה הרחוקה, אבל הכדור שפשף את עמוד השער והלך החוצה. זאת הייתה ההזדמנות הכי טובה של האדומים במשחק. כעבור 10 דקות גם הכח הייתה קרובה להבקיע, כאשר החלוץ אדג'י נשלח מול סאלם, כבר עבר אותו, אך נבלם על ידי רוי עמוס, שהציל שער בטוח. בדקה ה-78 הכח שוב התקרבה, כשאדג'י הוריד ליונתן אליאס, שבעט בנגיעה ברגל שמאל מ-17 מטרים, אך גיא סאלם היה במקום והדף לקרן. בדקות שנותרו שתי הקבוצות ניסו לנצח, אך לא היו מספיק מדויקות ובסיום: 0-0 מאכזב.
תיקו תשיעי העונה לקבוצה של יובל נעים, שלא מצליח להטביע את חותמו בקבוצה והקהל מתחיל לאבד את סבלנותו. בארבעה משחקי ליגה, השיג נעים ניצחון אחד בלבד וידוע, כי לא בשביל זה הוא הגיע לאדומים אשדוד. לנעים יש עוד הרבה משחקים לתקן ולנסות להחזיר את הקבוצה שלו למסלול אבל כרגע ניתן לקבוע, כי חילופי המאמנים לא הועילו לאדומים במאומה. להיפך, הם פגעו בה.
יובל נעים המאוכזב, אמר בסיום לאתר 'דאבל פס': "אני יוצא עם תחושת פספוס ואכזבה, במיוחד שהיינו הרבה יותר טובים במחצית הראשונה והגענו למספר מצבים שלא ניצלנו אותם. ידוע שיש לנו בעיות בחלק ההתקפי ונצטרך להתחזק וגם אם לא נתחזק, אז השחקנים שמשחקים היום יצטרכו לתת הרבה יותר."
במחזור הבא קבוצת התחתית הפועל בקעת הירדן תגיע לאיצטדיון הסינטטי, כאשר רק ניצחון בא בחשבון מבחינתה של האדומים אשדוד, הממוקמת במקום השישי (כרגע מחוץ לפלייאוף), מרחק 9 נקודות מהמוליכה הכח ר"ג, לאחר 16 מחזורים.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן