לאשדודים באהבה: שלושת העסקים המצטיינים ל-2022

בינינו, מה כל אשדודי ממוצע צריך בחיים? ים כבר יש לנו, קרבה וגישה מהיר לתל אביב ולגוש דן, אחלה של מסעדות וחיי לילה וגם לא מעט מרכזי קניות ואטרקציות. אז מה צריך עוד אם ככה? לא הרבה – בעיקר בריאות ואריכות ימים ושנדע לעשות תמיד את הבחירות הטובות ביותר עבורינו

צילום: FREEPIK
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

חלק לא מבוטל מהבחירות האלו בחיים אלו הוצאות שאנחנו עושים, וכשמדובר על הוצאות חריגות, גבוהות ולא מתוכננות, בחירה לא חכמה עלולה להותיר אותנו בהפסדים ועם עוגמת נפש לא נעימה. 

אז מה עושים? ובכן – שווה תמיד להתייעץ עם חברים קרובים שהתנסו בשירותים ומוצרים שאתם מחפשים, ואם האפשרות קיימת זוהי כנראה הדרך הטובה ביותר לדעת שעסק מסוים הוא אכן זה שכדאי להשאיר אצלו את הכסף שלנו. עם זאת ברור שזה לא תמיד אפשרי, ולכן אם תשאלו אותנו, הדבר הנכון ביותר הוא לקבל המלצות מפורטות. כאלו בדיוק אנחנו שמחים להביא לכם היום – שלושה עסקים נהדרים שבחנו לעומק, כולל שיחות עם הבעלים והמלצות שקיבלנו מלקוחות עבר אובייקטיבים. שימו שאת השירותים תוכלו לקבל מחוץ לעיר בקרבה לאשדוד, אך בשלושת המקרים תוכלו גם לקבל שירות עד הבית, ככה שאפילו לא צריך לצאת החוצה. אז מבלי להכביר במילים, בואו ונכיר אותם יותר לעומק. 

תכשיטים יוקרתיים במחירים שלא חלמתם עליהם – דיאמור

אם מפעם לפעם מתחשק לכם לפנק את עצמכם או את בן/בת הזוג במתנה שווה, הרשו לנו לנחש שכבר יצא לכם להתעניין ולרכוש תכשיטים. סביר מאד גם שגיליתם שהתכשיטים היוקרתיים והאיכותיים ביותר הם גם היקרים ביותר, וזה מה שגורם לרבים מאיתנו להתפשר פעמים רבות ולקנות תכשיט זול יותר שאנחנו לא באמת מתחברים אליו וחושבים שהצד השני יאהב. 

אם ככה, אנחנו שמחים לבשר לכם מהיום כבר לא צריך להתפשר. דיאמור הוא אתר אינטרנט וחנות תכשיטים במתחם הבורסה ליהלומים ברמת גן. יוזמה ייחודית של שני צעירים מוכשרים. האחד יהלומן מנוסה ומוכר והשני הוא אחד ממעצבי התכשיטים המובילים בישראל בשנים האחרונות. מה שהם בעצם עושים זה לייבא בעצמם את כל חומרי הגלם, החל מהיהלומים ועד לזהב והכסף וליצור אותם בעצמם כאן בארץ. התהליך כולל ליטוש של היהלומים, התכה של הזהב, יצירת הדגמים, שיבוץ היהלומים, הפקה של תעודה גמולוגית ממכון בינלאומי ועוד. 

בגלל שהתכשיטים לא עוברים הרבה ידיים בדרך הם בעצם יכולים להציע אותם במחירים שוברי שוק. לצורך השוואה, דגמים דומים שתמצאו יעלו בחנויות אחרות בעשרות אחוזים יותר. המבחר הוא ענק – טבעות אירוסין זהב צהוב, וינטג׳, סוליטר ועוד לקראת הצעת נישואין מרגשת. שרשראות, צמידים, תליונים, עגילי יהלומים, תכשיטים לגבר ועוד. את כל המוצרים אתם יכולים לראות באתר שבו אפילו תוכלו לעצב תכשיט בעצמכם ולשלוט במחיר. המחירים נעים בין 2,000 ל-6,000 שקלים לכל התכשיטים ומדובר על חיסכון עצום. כמובן ששווה לבקר בחנות ברמת גן אם יש לכם הזדמנות. אם לא, ביקור באתר בהחלט יספיק. 

לתת מכל הלב להורים ולסבא סבתא – גלגל יציב

אין ספק שכאשר ההורים שלנו או הסבים והסבתות מגיעים לגיל מבוגר, נרצה כולנו לעשות מה שרק אפשר כדי לדאוג להם לחיים נוחים ונעימים. אחד האתגרים המשמעותיים בגיל הזה הוא נושא הניידות, ונראה כי רבים מחפשים לכך פתרון נוח ויעיל, כמו נסיעה והתניידות עם קלנועיות למשל. 

אבל איך בכלל בוחרים קלנועית? איך לדעת איזה דגם מתאים ומה כדאי לי לקנו במסגרת התקציב שעומד לרשותי? בדיוק בגלל חייבים לפנות למומחים הטובים ביותר וחברת גלגל יציב היא בלי ספק אוטוריטה מכובדת בענף הזה. היא הייתה אחת הראשונות לייבא ארצה את המותג המוביל סולקס, ומאז ועד היום היא מציעה מגוון פתרונות התניידות לבני גיל הזהב. תוכלו לרכוש אצלם קלנועיות יחיד מסוגים שונים, כולל דגמים קטנים ומתקפלים עד לדגמים גדולים שמתאימים לזוגות עם פתרונות נשיאה מעולים. 

מעבר לכך הם גם מציעים מגוון רחב של אביזרים משלימים, אבל חשוב יותר לדבר על היחס שלהם ללקוח ותפיסת העולם שלהם. בכל שיחה עם הנציגים תקבלו את מלוא האוזן הקשבת, תוכלו לשאול שאלות, לשתף בקשיים שלכם וכן במגבלות התקציביות ותמיד תקבלו מענה הולם שמתאים לכם מכל הבחינות עד כמה שאפשר. החנות לא רחוקה כל כך מהעיר והצוות ישמח להגיע להדגמה והתאמה של המוצרים אצלכם בבית במידת הצורך. בקיצור, כל מה שצריך בשביל לסייע ולתמוך באנשים שאנחנו הכי אוהבים בראש שקט לחלוטין. 

להפוך את החגים למשהו מיוחד באמת – קרוסלה מתנות לחגים

אוהבים לארח מכל הלב בחגים? בינינו – גם האורחים אוהבים לקבל הזמנה לחג באשדוד ועל הדרך לבלות בעיר הנפלאה ובעיקר לתפוס קצת שמש טובה בים. ואם כבר החלטתם לפתוח את הבית ולארח מרוחב הלב, אז למה לא ללכת כבר עד הסוף?

מי שרוצה לארח בצורה מרגשת וייחודית באמת, לגמרי חייב לשקול את האפשרות של הענקת מתנות לאורחים. רעיונות מדליקים וסמליים למתנות מרגשות שיהוו מזכרת מהאירוח שלכם. אנו ממליצים בחום על אתר קרוסלה שבו תוכלו למצוא מגוון של מתנות ורעיונות נהדרים למתנות שונות לחגים במחירים ממש הוגנים ומשתלמים. 

אם אתם מחפשים מתנות לחג שבועות לצורך העניין, תוכלו לבחור מתוך מגוון רחב ביותר של רעיונות מדליקים. שקיות אישיות עם קורנפלס – מתנה נפלאה לילדים, ערכות פיקניק להכנת פסטה, צנצנות במילוי שוקולד לבבות, מארזי שוקולד מדליקים עם כיתוב אישי ועוד. מה שנחמד ומגניב באמת זה שאת כל המתנות האלו אתם יכולים להפוך להכי אישיות שיש עם מיתוג משלכם. אפשר לכתוב את שם האירוע, להוסיף הקדשה אישית ואפילו את השם של כל אחד מהאורחים על המתנה. 

ואיך משיגים את כל הדברים המיוחדים האלו? אז אתם לגמרי יכולים לתאם עם יפית המקסימה בעלת המקום הגעה מראש לחנות בראשון לציון. היא כמובן גם תשמח לעזור לכם טלפונית אם אין ממש אפשרות להגיע. אבל עוד לפני שווה לדעת שזה הכי פשוט שיש דרך האתר. פשוט נכנסים, בוחרים את סוג וכמות המתנות שנרצה להזמין, עורכים ומוסיפים הקדשה אישית ומיתוג לכל אחד ופשוט מזמינים את הכל עד הבית. בשורה התחתונה, אם אתם מחפשים את הדרך להפוך את החגים השנה למיוחדים הרבה יותר, שווה להיכנס ולהתרשם בעצמכם מהמגוון הגדול של הרעיונות והמתנות המדליקות. 

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן