לאחר 15 שנות נישואים: ספיר מאשדוד כבר לא האחת של ליאור נרקיס

״אחרי 15 שנות נישואים, ליאור וספיר החליטו להיפרד והחלו בהליך גירושים. הם מבקשים לשמור על פרטיותם ופרטיות המשפחה״‫, כך מסר השבוע עופר מנחם מנהל יחסי הציבור של הזמר

מפרידים כוחות‫. ספיר וליאור נרקיס.
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

המשברים של בני הזוג‫, ידעו עליות ומורדות לאורך השנים האחרונות וכיכבו בלא מעט מדורי רכילות מקומיים וארציים, וכעת נודע כי השניים החליטו להיפרד באופן סופי ורשמי‫.

ספיר וענונו‫, אשדודית במקור‫, הכירה את ליאור דרך חברים משותפים‫. כשהשניים הכירו ספיר הייתה כמעט בת 22, צעירה מנרקיס ב-11 שנים. היא ילדת סנדוויץ' במשפחה אשדודית בת חמישה ילדים המגדירה עצמה שומרת מסורת, שהלכה בילדותה לבית ספר דתי‫.

כשהשניים השתתפו ב"המטבח המנצח"  בשנה שעברה‫, חשפה ספיר כי בעקבות הלחץ הנפשי בו הייתה נתונה ברקע המשברים עם ליאור, היא פיתחה דלקת בשרירי הפנים. ספיר וליאור נישאו בנובמבר 2009, ולשניים, כאמור, שלושה ילדים‫.

הבחירה של השניים להיפרד סופית מגיעה אחרי שבחודש אפריל האחרון דווח במדורי הרכילות על עזיבתו של נרקיס את ביתם המשותף, בעקבות משבר נוסף מיני רבים בשנים האחרונות. רק לפני שבוע חגגו ליאור וספיר בר מצווה לבנם אליה באירוע גדוש סלבס, שכלל גם הופעה של אליה על הבמה עם סינגל הבכורה שלו‫.

מקורבים לספיר‫, סיפרו לאשדוד10 כי החיים לצד זמר מפורסם‫, לא היו פשוטים כלל וכלל‫, ועל אף שבני הזוג ניסו לשקם את היחסים‫, הם עלו על שרטון וזה היה רק עניין של זמן שהשניים יפרידו כוחות‫.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן