כתב אישום: שלח תמונות ערום של בת זוגו לשעבר, וניסה לסחוט אותה

כתב אישום נגד יאן פרסבורג בן 43 מאשדוד, מייחס לו עבירות הטרדה מינית וסחיטה באיומים נגד בת זוגו לשעבר, לאחר ששלח תמונות עירום שלה וניסה לסחוט אותה

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

פרקליטות מחוז מרכז (פלילי) הגישה לאחרונה כתב אישום נוגד יאן פרסבורג מאשדוד בגין עבירות הטרדה וסחיטה באיומים. מכתב האישום שהוגש לבית משפט שלום בפתח תקווה, באמצעות עו"ד ענבר אליאב, עולה כי פרסבורג בן ה-43 והמתלוננת היו בני זוג בעברם. המתלוננת התגוררה עם שני ילדיה בדירה בפתח תקווה. עוד עולה כי פרסבורג נהג באותה תקופה ללון במכוניתו. ב- 14.8.20 הזמינה המתלוננת את פרסבורג להתקלח ולאכול בדירתה בנוכחות בנה. מכתב האישום עולה כי בשלב מסוים החל להתפתח ויכוח בין הנאשם לבנה של המתלוננת, שהסתיים בקטטה בין השניים. בעקבות כך התקשר פרסבורג למשטרה ועזב את הדירה לצורך קבלת טיפול בבית החולים ׳בלינסון׳.

עוד נטען בכתב האישום כי מאוחר יותר התקשר פרסבורג למתלוננת פעמים רבות, ואיים עליה כי יתלונן על הגרוש שלה למס הכנסה. נוסף על כך באותו הלילה, שלח הנאשם לגרוש של המתלוננת תמונות בהן היא נראית בעירום חלקי וכתב: "פעם אתה קיבלת תמונות כאלה…אני מקבל כל יום". מיד לאחר מכן שלח את התמונות גם לבנה של המתלוננת.

על פי כתב האישום התקשר פרסבורג למחרת למתלוננת ודרש ממנו לשלם לו סכום של 40,000 שקלים, בתמורה לביטול תלונתו במשטרה, שהגיש נגד בנה בעקבות הקטטה ערב קודם לכן. המתלוננת ביקשה ממנו שיפחית את הסכום שדרש מאחר  ואין לה סכום כזה, אך פרסבורג סירב והפציר במתלוננת לשלם לו את מלוא הסכום בתמורה לביטול התלונה.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן