כתב אישום נגד שוטר מג״ב שתקף את אשתו

מח״ש הגישה השבוע כתב אישום נגד שוטר משמר הגבול אלחנן טויטו, מייחס לו 9 עבירות של תקיפה בנסיבות מחמירות כלפי בת זוגו, בהם ריבוי עבירות של תקיפה הגורמת חבלה של ממש, איומים והחזקת נשק שלא כדין. ביחד עם כתב האישום, הוגשה בקשה להארכת מעצרו עד תום ההליכים

ארכיון.
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

המחלקה לחקירת שוטרים- מח״ש, הגישה ביום רביעי השבוע כתב אישום נגד שוטר משמר הגבול, אלחנן טויטו בן 24 מאשדוד, בגין עבירות של תקיפה בנסיבות מחמירות כלפי בת זוגו, בהם ריבוי עבירות של תקיפה הגורמת חבלה של ממש, איומים והחזקת נשק שלא כדין.

מעובדות כתב האישום, שהוגש לבית משפט השלום באמצעות עו״ד הדס קליין עולה כי בתקופה הרלוונטית שירת טויטו כשוטר בשירות חובה, ולאחר מכן גם בקבע. במסגרת תפקידו היה לטויטו גישה לאמצעים לפיזור הפגנות, ובכלל זה נשק, רימוני הלם, רימוני גז ותחמושת.

עוד עולה מעובדות כתב האישום כי בהזדמנויות רבות בין השנים 2021-2016, נהג הנאשם לכאורה באלימות פיזית ומילולית כלפי בת זוגו, תוך גידופים, השפלות, זריקת חפצים ואיומים, לעתים בנוכחות בנם של בני הזוג בן השנתיים. הנאשם תקף  לכאורה את בת זוגו וגרם לה לחבלות, סטר בפניה והכה באמצעות אגרופים, קילל אותה ואיים עליה, תוך פגיעה בחפצים שונים בבית. בין היתר בחודש ספטמבר לאחר פרסום בתקשורת על אירוע ניסיון רצח אישה בידי בעלה, כי ״היום זה באופנה להרוג אנשים. כך באחד מסעיפי האישום מאוקטובר 2019 תיכננו השניים לחגוג את יום הולדת האישה במסעדה. כשהחנו את הרכב ליד המסעדה התכוון טויטו לתת מכה לבנם הפעוט. כשבת הזוג התנגדה הוא ״סטר בעוצמה בלחייה ואמר לה שהיא תחטוף את הסטירה במקום בנה. בסעיף אחר משנת 2017 טויטו ״היכה״ בפניה של בת זוגו, וכתוצאה מכך התנפצו משקפיה ונגרמו לה שריטות מתחת לעיניה וטויטו נפצע בידו ונזקק לטיפול.

לפני כשבועיים, איים טויטו על בת זוגו שהוא יכול להרוג אותה. טויטו החנה את הרכב בחניה ליד הבית ובנם הקטן נכנס לתוכו. בני הזוג היו מחוץ לאוטו וטויטו זרק את מפתחות הרכב וקילל אותה. בת הזוג נכנסה לרכב לכיסא הנהג בתגובה אמר לכאורה טויטו לבת זוגו כי הוא יכול להרוג אותה באומרו ״גם מותר לי להרוג אותך אם את יודעת… זו גניבה מותר לי לירות באדם שגונב לך רכב…״ בת הזוג ענתה כי הרכב גם שלה ובתגובה אמר טויטו כי הרכב אינו רשום על שמה והוסיף כי ״אחר כך תגידי שאני מאיים עליך, אני לא מאיים , זו בדיחה, לא בדיחה אבל זה מה שאמרתי לך, סבבה? אבל זה לא איום״.

בחיפוש בביתו וברכבו של הנאשם נמצאו מאות כדורים ותחמושת שנטל הנאשם שלא כדין מהמשטרה‫. התיק נחקר ע״י צוות דרום במח״ש ביחד עם כתב האישום הוגשה לבית המשפט בקשה למעצר עד תום ההליכים‫. מבקשת המעצר עולה, כי המדובר בהתנהגות חוזרת ונשנית של הנאשם כלפי בת זוגו, המבססת חשד להתנהגות סדרתית ולקיומו של סיכון ממשי מצידו‫.הסיכון מתחזק כאשר מדובר בשוטר, אשר מחזיק בנשק משטרתי וכאשר בביתו וברכבו נמצאה תחמושת שנטל הנאשם שלא כדין מהמשטרה, הכוללת רימון הלם, רימון גז ומאות כדורים‫.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן