כתב אישום נגד מטריד מיני על אופניים

כתב אישום נגד יצחק רומאנו (23), הוגש השבוע‫, אשר לאור יום ובהזדמנויות רבות, כשהוא רוכב באופניים חשמליים באשדוד, התקרב למתלוננות ונגע בישבנן, וכל זאת לשם סיפוקו המיני. כמו כן‫, הוא ניסה לתקוף מתלוננת ובשניה‫, תקף אותה

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

פרקליטות מחוז דרום (פלילי) הגישה השבוע לבית משפט השלום באשקלון כתב אישום נגד יצחק רומאנו (23), אשר לאור יום ובהזדמנויות רבות, כשהוא רוכב באופניים חשמליים באשדוד, התקרב למתלוננות ונגע בישבנן, וכל זאת לשם סיפוקו המיני. כמו כן, הכה הנאשם בראשה של אחת המתלוננת בתגובה לכך שצעקה בבהלה לאור מעשי הנאשם וכן ניסה לתקוף מתלוננת אחרת‫.

כתב האישום, שהוגש ע"י עו"ד שלומית מלקו, מייחס לנאשם 8 אישומים בגין ביצוע עבירות של מעשים מגונים, וכן עבירות תקיפה ונסיון לתקיפה‫. 

במקרה הראשון‫, ביום 28.12.2021 בשעה 20:45 או בסמוך לכך, צעדה המתלוננת א' לבדה בשדרות ירושלים שבעיר אשדוד. באותה העת רכב הנאשם על האופניים החשמליים שלו וכשהבחין במתלוננת א', צועדת לפניו, התקרב אליה מאחור כשהוא רכוב על האופניים ונגע בידו, בחוזקה בישבנה של מתלוננת א', מעל הבגדים, וכל זאת לשם גירוי סיפוק או ביזוי מיני‫.

במקרה השני‫,  ביום 31.12.2021 סמוך לשעה 11:00 , צעדה המתלוננת ב' לבדה ברחוב משה דיין שבעיר אשדוד. באותה העת רכב הנאשם על האופניים החשמליים שלו וכשהבחין במתלוננת ב’ צועדת לפניו, התקרב אליה מאחור כשהוא רכוב על האופניים ונגע בידו, בחוזקה בישבנה של מתלוננת ב', מעל הבגדים, וכל זאת לשם גירוי סיפוק או ביזוי מיני‫.

 במקרה שלישי, ביום 13.1.2022 סמוך לשעה 21:30 , צעדה המתלוננת ב' לבדה בשדרות בני ברית, שבעיר אשדוד. באותה העת רכב הנאשם על האופניים החשמליים שלו וכשהבחין במתלוננת ג', צועדת לפניו, התקרב אליה מאחור כשהוא רכוב על האופניים ונגע בידו בישבנה של מתלוננת ג', מעל הבגדים. המתלוננת ג' צעקה ובכתה ואילו הנאשם ברח מהמקום כשהוא רכוב על האופניים החשמליים, במהירות.

במקרה הרביעי‫, ביום 27.3.2022 סמוך לשעה 10:45 , צעדה המתלוננת ד' לבדה ברחוב רבי נחמן מברסלב‫, שבעיר אשדוד. באותה העת רכב הנאשם על האופניים החשמליים שלו וכשהבחין במתלוננת ד׳, צועדת לפניו, התקרב אליה מאחור כשהוא רכוב על האופניים ונגע בידו בישבנה של מתלוננת ד', מעל הבגדים‫.

במקרה החמישי‫, ביום 19.5.2022 בשעה 09:00 או בסמוך לכך, לקחה המתלוננת ח' את בתה הפעוטה לפעוטון שבעיר אשדוד. באותה עת, הגיע הנאשם רכוב על האופניים החשמליים שלו וחלף על פני המתלוננת ח', שבאותה העת הכניסה את בתה את הפעוטון.  מיד ובסמוך יצאה מתלוננת ח' לבדה מהפעוטון והמשיכה בהליכתה. הנאשם שהיה רכוב על האופניים החשמליים הבחין בה הולכת לפניו, רכב לכיוונה, האט את מהירות וכשרכב‫. במקביל אליה, נצמד אליה עם אופניו ונגע בישבנה ובאיבר מינה מעל בגדיה באמצעות ידו‫.

במקרה השישי, ביום 14.6.2022 בשעה 19:00 או בסמוך לכך, בזמן שהמתלוננת ט' הלכה ברחוב גדרה הגיע הנאשם מאחורי המתלוננת ט' כשהוא רכוב על אופניים חשמליים ונגע בישבנה של המתלוננת ט' מעל בגדיה.

במקרה השביעי, באותו היום  סמוך לשעה 19:00 , הלכה המתלוננת ט' ברחוב גדרה. באותה העת רכב הנאשם על האופניים החשמליים שלו וכשהבחין במתלוננת ט', הולכת לפניו, התקרב אליה מאחור כשהוא רכוב על האופניים ונגע בידו בישבנה של מתלוננת ט', .מעל הבגדים

במקרה השמיני‫,  ביום 16.6.2022 בשעה 16:30 או בסמוך לכך, אספה המתלוננת י' את בנה מבית הספר ״שובו" והשניים צעדו לכיוון ביתם, כשבדרך עברו בפארק, שברחוב סיני‫, באשדוד. באותה העת רכב הנאשם על האופניים החשמליים שלו וכשהבחין במתלוננת י', הולכת לפניו, התקרב אליה מאחור כשהוא רכוב על האופניים וכשרכב במקביל אליה, ונגע בידו בישבנה של מתלוננת י', מעל הבגדים‫. המתלוננת י' המבוהלת צעקה "היי מה אתה עושה" או בדומה לכך והנאשם בתגובה ברח מהמקום כשהוא רכוב על האופניים החשמליים שלו.

הנאשם במעשיו, ביצע במתלוננות מעשה מגונה ללא הסכמתה, לשם גירוי, סיפוק או ביזוי מיני. הפרקליטות מבקשת לעצור את הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו‫.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן