כתב אישום נגד בני זוג מאשדוד בגין התאכזרות לכלבתם

כתב אישום נגד יניב ואביגיל בוקובזה מאשדוד, בגין התאכזרות והזנחה קשה של כלבתם * השניים יוגבלו מלהחזיק בעלי חיים בעתיד

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

משרד החקלאות הגיש כתב אישום נגד בני זוג מאשדוד הנאשמים לכאורה בהזנחה קשה והתאכזרות כלפי כלבתם, ליידי, וזאת בניגוד לחוק צער בעלי חיים.

מעובדות כתב האישום, שהוגש לבית משפט השלום בבאר שבע, עולה כי הנאשמים יניב בוקובזה בן 43 ורעייתו אביגייל בוקובזה בת 32 בני זוג, שהיו הבעלים והמחזיקים בכלבה מעורבת בשם ׳ליידי.׳ כן נטען כי ליידי סבלה מכוויות ופצעים קשים ונרחבים בכל חלקי גופה לרבות בגב, בצלעות, ברגליים כאשר אזורים אלו ללא פרווה עם נפיחות תת עורית, זיהום מוגלתי ואובדן עור נרחב. וכי על אף מצבה הקשה, הנאשמים לכאורה החזיקו בכלבה מבלי להעניק לה טיפול וטרינרי הולם.

כתב האישום מייחס לבעל יניב גם עבירות התאכזרות בבעל חיים ונטישת בעל חיים. מכתב האישום נטען כי ביום 14‪.7‪.20 בבוקר נמצאה ׳ליידי׳ פצועה, כאשר היא משוטטת ברחוב העצמאות בעיר וכי כעבור זמן קצר יניב הגיע למקום ולקח אותה. ״כעבור זמן קצר, לקח נאשם 1 (יניב בוקובזה) את הכלבה לאזור הכניסה לפארק נחל לכיש באשדוד, ונסע מהמקום בעודו מותיר את הכלבה לבדה כאשר היא פצועה וסובלת במטרה לנטוש אותה״. עוד נטען כי בצהרי אותו היום נמצאה ליידי עזובה כאשר היא שוכבת פצועה באזור גבעת יונה. מפקחים וטרינרים של העירייה, אספו את ליידי והעבירו אותה לכלביה העירונית לצורך טיפול ושיקום.  בנוסף לכתב האישום עתר משרד החקלאות לבית המשפט להגביל את בני הזוג בוקובזה להחזיק בעתיד בעלי חיים, וזאת בנוסף לכל עונש שבית המשפט יגזור עליהם

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן