כתב אישום חמור נגד מאמן הקרקס מאשדוד: מעשה אינוס, מעשה סדום ומעשים מגונים

כתב אישום הוגש בשבוע שעבר כנגד ברנרד חזן, מאמן הקרקס מאשדוד, המייחס לו ביצוע עבירות מין, בין היתר מעשה אינוס ומעשה סדום ומעשים מגונים לכאורה בארבע קטינות. בכתב האישום נטען כי חזן היה "דמות מרכזית" בחיי הקטינות וכי ניצל "את תפקידו ומעמדו המקצועי בעיני ארבע מתלוננות שונות בגילאים 19-12, תוך שהוא דואג ליצור מערכת יחסים קרובה ותלותית שלהן בו, והכל לשם ניצולן המיני וביצע בהן עבירות מין חמורות"

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

פרקליטות מחוז דרום (פלילי) הגישה במהלך חו"ל המועד פסח, כתב אישום חמור כנגד ברנרד חזן, מאמן קרקס מוכר ומצליח מאשדוד, בגין עבירות מין קשות שביצע לכאורה בארבע קטינות אותן אימן וכן בצעירה כבת 19.

 מעובדות כתב האישום, שהוגש לבית המשפט המחוזי בבאר שבע, באמצעות עו"ד שרון שוורץ, עולה כי חזן, בן ה-38 שהוא אמן קרקס מוכר ומצליח שימש כמנהל של הקרקס "דינמיקו" באשדוד, העביר חוגים ואימוני קרקס, עסק בארגון מופעי קרקס ובמסגרת תפקידיו ופעילותו, אימן קטינות ובנות צעירות בגילאים שונים.

 עוד עולה כי חזן, קבע כללי התנהגות עבור הבנות, תכניות אימונים, התווה קוד לבוש, הסיע את המתלוננות למופעים, תיאם מופעים והיה דמות משמעותית ומרכזית בחיי המתלוננות. במהלך הקשר בינו לבין התלמידות שהתלוננו, היה חזן דמות מרכזית ומשפיעה בתחום המקצועי והאישי והן בילו במחיצתו ותחת השגחתו שעות ארוכות במסגרת תפקידיו ופעילותו.

 חזן היה "דמות מרכזית" בחיי הקטינות

 עוד נטען בכתב האישום כי חזן היה "דמות מרכזית" בחיי הקטינות, וכי ניצל  לכאורה "את תפקידו ומעמדו המקצועי בעיני ארבע מתלוננות שונות בגילאים 19-12, תוך שהוא דואג ליצור מערכת יחסים קרובה ותלותית שלהן בו, והכל לשם ניצולן המיני וביצע בהן עבירות מין חמורות". כתב האישום מייחס לחזן ביצוע  כביכול של  עבירות אינוס, מעשים מגונים, מעשה סדום בקטינה מעל גיל 16 תוך ניצול יחסי מרות, בעילה של קטינה מעל גיל 16 בהסכמה תוך ניצול יחסי מרות.

כזכור, לפני כשלושה שבועות עצרה המשטרה את חזן. זאת לאחר שבמשטרה התקבלה תלונה של צעירה כבת 20 תלמידתו לשעבר שטענה כי חזן ביצע בה כביכול מעשים מגונים ואף אנס אותה לכאורה, בהיותה בת 15. למעשה הפרשה החלה בתלונה שהגיעה לחברה העירונית לתרבות הפנאי באשדוד, על הטרדה מינית לכאורה מצדו של חזן. התלונה הביאה לפתיחת חקירה פנימית ומעמיקה של הממונה על הטרדה מינית בחברה. לאור ממצאי הבדיקה, הממונה הגישה תלונה במשטרה בהתאם לחוק הטרדה מינית, ובמקביל נמסר לחזן כי הוא מושעה מעבודתו עד להשלמת החקירה על ידי המשטרה.  במקביל כאמור התקבלה במשטרה התלונה של הצעירה. חזן הכחיש בתוקף את המיוחס לו בהארכת המעצר הראשונה טען סנגורו של חזן, עו"ד שמעון אמיר, בין היתר כי אישה שפוטרה על ידי חזן מתפקידה יש לה מניע לפגוע בו והיא "הרעילה" את הסובבים במקרה הזה. עוד הוסיף: "התיק הזה הוא תיק שהמציאות שלו, כמו שאני מפרש אותה, היא מציאות קפקאית, מסוכנת, של אנשים שהגיעו ומספרים שמועות אכזריות ואף אחד לא יודע את המקור שלהן. העבירה של מעשה מגונה מתחת לגיל 14 היא מהחמורות בספר החוקים. חברי מתעלם מתחום העיסוק שלו, מכך שהוא אקרובט ומהניסיון המוצלח שלו בעולם ובארץ ומכן שהוא מפעיל 80 ילדים ומלמד אותם אקרובטיקה. כחלק מהלימוד הוא איך להציג ולתת שואו מוצלח, שבין היתר הוא גם מורכב גם מביגוד. חברי מדבר על ביגוד חושפני ואגיד בצורה הכי בוטה שיכולה להיות, שזה דבר חמור מאוד שאנשים שעוסקים באקרובטיקה".

בית המשפט התיר פרסום פרטיו ותמונתו של חזן והאריך מעת לעת את מעצרו. בעקבות הפרסום התקשורתי הצליחו החוקרים לאתר ולגבות את תלונותיהן של 5 קורבנות נוספות בגילאי 13 עד 20, בהן ביצע על פי החשד עבירות דומות.בסיום החקירה גובש כתב האישום  כנגד חזן.

החוקרת אלונה מלכה: “האומץ שאותן נשים צעירות אזרו ראוי להערכה"

לאחר הגשת כתב האישום, אמרה  מפקח אלונה מלכה, קצינת משפחה של תחנת אשדוד, כי  ״מדובר בחקירה רגישה עם מעורבות של אדם מוכר בתחום הקרקס, לכן טיפלנו במקרה מראשיתו בזהירות הנדרשת, אך עם העדויות שהחלו להצטבר, נחשפנו לדפוס פעולה שיטתי שהיה זהה לכלל הקורבנות, בו הנאשם ניצל את מעמדו ואת שמו על מנת להתקרב לקורבנות ולבצע בהן את זממו. האומץ שאותן נשים צעירות אזרו ראוי להערכה, ובהחלט סייע לנו לקדם את החקירה ולהוביל את הנאשם לדין בגין מעשיו."

 ביחד עם כתב האישום עתרה הפרקליטות לבית המשפט בבקשה להאריך את מעצרו של חזן עד תום ההליכים המשפטיים.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן