פרשת אונס הקטינה: מואשמים כי חמישה אנסו אותה בזה אחר זה

הותר לפרסום: פרקליטות מחוז דרום הגישה לבית המשפט המחוזי כתב אישום כנגד חמישה נאשמים בגין עבירות מין בקטינה. החשוד המרכזי בפרשה משה ז׳ינו מאשדוד, אשר היה בקשר רומנטי לכאורה עם הקטינה. פרקליטיהם של הנאשמים פנו לבית המשפט העליון בבקשה לא לפרסם את שמם של הנאשמים, אולם משכו את הבקשה ושמותיהם הותרו

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

פרשת האונס של קטינה באשקלון. הותר לפרסום כי פרקליטות מחוז דרום  הגישה לבית המשפט המחוזי בב"ש כתב אישום נגד 5 נאשמים: הנאשם הראשון משה אהרון זינו (20), אביב אוחיון (23), יצחק ממן (24), ליאור שמחון (29) ודניאל דנילוב (20) בגין ביצוע  לכאורה של עבירות מעשי סדום בנסיבות מחמירות ואינוס כלפי קטינה בת כ-17 באשקלון. בנוסף, מיוחסת לנאשם זינו לכאורה, בכתב האישום עבירת תקיפה כלפי המתלוננת, וכן הנאשמים 4,3,1 ו-5 מואשמים בביצוע  לכאורה עבירה של הספקת סם מסוכן.הנאשם המרכזי בפרשה משה אהרון זינו הוא מאשדוד והאחרים תושבי אשקלון ועפולה.

מעובדות כתב האישום, שהוגש ביום 6.1.21 באמצעות עו"ד רננה לוי עולה כי על פי האישום הראשון בכתב האישום, המיוחס לכלל הנאשמים, המתלוננת, קטינה בת כ- 17 בעת האירוע שהתרחש בקיץ 2020, הכירה את הנאשם משה זינו, והשניים קבעו להיפגש. המתלוננת הגיעה לדירה באשקלון. הנאשמים, יחד עם אחר שזהותו אינה ידועה למאשימה והמתלוננת ישבו בסלון הדירה ועישנו קנאביס. בשלב מסוים, בעת שהמתלוננת שהתה באחד מחדרי הדירה, נכנסו הנאשמים והאחר לחדר וביצעו במתלוננת עבירות מין בצוותא, למרות סירובה ותוך כדי קריאות גנאי לעברה. הנאשם משה זינו, עודד את הנאשמים האחרים בקריאות משפילות לעבר המתלוננת ותיעד את האירוע.

 על פי עובדות האישום השני, המיוחס לנאשמים 4,3,1 ו- 5, במהלך השבועיים שלאחר האירוע באישום הראשון, שהתה המתלוננת יחד עם הנאשם 1 והאחרים. במהלך תקופה זו, סיפקו הנאשמים למתלוננת סמים מסוכנים המכונים "קריסטל", "אקסטה" ו "אסיד" בתדירות יומיומית.

כתב האישום מייחס בנוסף לנאשם משה זינו עבירות  לכאורה של מעשה סדום ותקיפה. על פי עובדות האישום השלישי, במהלך השבועיים שלאחר האירוע המתואר באישום הראשון, בדירה של חברה, ביצע משה ז׳ינו במתלוננת מעשה סדום שלא בהסכמתה החופשית, וכן תקף אותה בכך שהכה אותה באגרופיו ובעט בה כאשר רצתה לעזוב את המקום.

לאחר הגשת כתב האישום ערערו פרקליטיהם של הנאשמים לבית המשפט העליון וביקשו לא לפרסם את שמם, לאחר שבית המשפט המחוזי בבאר שבע התיר פרסום השמות, אך בהמלצת השופט יוסף אלרון הם חזרו בהם ומשכו את הערעור.

התיק נחקר ע"י צח"מ תחנת אשקלון. בדיון להארכת מעצרו של  של זינו כתבה עליו השופטת דורית בונדה כי "הקטינה הייתה בת זוגו והוא על פי החשד עשה בה כרצונו, נהג בה כרכושו הבלעדי, העביר אותה מיד ליד". הנאשמים הכחישו את המיוחס להם במהלך החקירה.

ביחד עם כתב האישום הגישה הפרקליטות בקשה להארכת מעצרם של הנאשמים עד תום ההליכים.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן