כתב אישום: אנס צעירה שהכיר בפייסבוק

כתב אישום הוגש השבוע כנגד גיא לוגסי בן 29 מאשדוד, המייחסות לו עבירות אינוס, מעשה סדום ומעשה מגונה בכוח שביצע לכאורה בצעירה אותה הכיר בפייסבוק ושיכנע לבוא לביתו שם, ניצל את תמימותה וביצע בה לכאורה עבירות אונס. בנוסף כולל כתב האישום עבירה שיבוש מהלכי משפט. ביחד עם כתב האישום הגישה הפרקליטות בקשה להאריך את מעצרו של לוגסי עד תום ההליכים

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

ההיכרות בפייסבוק הסתיימה בכתב אישום בגין עבירות אינוס. פרקליטות מחוז דרום (פלילי) הגישה השבוע כתב אישום נגד תושב אשדוד בן 29 גיא לוגסי, המייחס לו ביצוע עבירות של אינוס, מעשה סדום, מעשה מגונה בכוח וכן שיבוש מהלכי משפט.

מעובדות כתב האישום, שהוגש לבית המשפט המחוזי בבאר שבע באמצעות עו״ד אדוה ויצגן, עולה כי: לוגסי והצעירה הכירו ב- 2‪.4‪.21 בפייסבוק והחלו להתכתב ביניהם. משם עברו להתכתב באמצעות אפליקציית וואטסאפ.

עוד עולה מעובדות כתב האישום כי השניים קבעו להיפגש ב- 6‪.4‪.21 סמוך לביתה. וכי הם נפגשו בערב אותו היום, בסמוך לביתה בעיר בדרום וישבו במכוניתו ושוחחו. בהמשך נטען כי לוגסי שכנע את הצעירה לנסוע למקום שקט ״בו אין משטרה״ היות והוא מבקש לעשן קנאביס רפואי.  הצעירה,  הציעה מקום שקט בעיר מגוריה והוא הציע שיסעו לביתו שבאשדוד והיא הסכימה.

 כתב האישום מגולל את מה שאירע כשהגיעו לביתו – יחידה נפרדת בבית הוריו. השניים ישבו על מיטתו. נטען כי לוגסי ״עישן״ קנאביס והם צפו בסדרה בטלוויזיה, ואז לוגסי ״ליטף את ידה״ ולאחר שאמרה לו שראשה כואב, על פי הנטען הוא עיסה את ראשה. בהמשך לוגסי נשכב על המיטה והציעה לצעירה להניח את ראשה ולשכב לצידו והיא עשתה כן. הוא חיבק אותה כשידו על בטנה וליטף אותה בהסכמתה.

בכתב האישום נטען כי כאשר לוגסי החל ללטף אותה מתחת לחולצתה, הצעירה התנגדה והזיזה את ידו אך הוא שב וליטף אותה והיא שוב הזיזה ידו. ואף אמרה לו ״ די״ וביקשה שיזיז את ידו.

עוד עולה מכתב האישום כי לוגסי התעלם מדבריה של הצעירה ״הכניס את ידו מתחת למכנסיה ונגע באיזור איבר מינה, כל זאת לשם גירוי, סיפוק או ביזוי מיניים ובניגוד רצונה״ של הצעירה, אשר תפסה את ידו של לוגסי והזיזה אותה אך כנטען לוגסי ״המשיך במעשיו והכניס פעם אחר פעם את ידו מתחת מכנסיה״ תוך שהיא אומרת ״די!״.

למרות התנגדותה, נטען כי לוגסי המשיך בשלו וניסה להפשיל את מכנסיה של הצעירה. וכשהצליח לפתוח כפתור ״הסיט את חולצתה וחזייתה של המתלוננת, חשף את שדה ונישק אותו״. וכן נטען כי סובב את הצעירה כשגבה מופנה אליו החדיר לכאורה אצבעותיו לאיבר מינה למרות התנגדותה. עוד נטען כי הוא שם קונדום וביצע בצעירה לכאורה מעשה סדום, תוך שהצעירה מבקשת שיזוז ממנה ושהוא ״מכאיב לה״, אך לוגסי לא חדל כעולה בכתב האישום. בהמשך נטען כי לוגסי סובב את הצעירה על גבה והחדיר אצבעותיו לאיבר מינה תוך שהוא מסב לה כאב רב ואמר לה: ״איזה כוס קטן ויפה יש לך״, ״ איזה סקסית את״ ושאל אותה אם היא בתולה. בהמשך נטען כי הוא ביצע בצעירה מעשה אונס לכאורה, תוך שהיא מבקשת ממנו להפסיק ואומרת לו "די, אני לא רוצה". הוא ענה לה "את לא רוצה?", הפסיק לרגע והמשיך במעשיו בכוח תוך שהיא מתלוננת על כאב. לאחר זמן מה היא הצליחה להדוף אותו ממנה.

בסיום נטען כי לוגסי הלך למטבח ואמר לה: "מה התסביכים שלך?" "מה את בלחץ?". לאחר מכן, בסביבות השעה 1 לאחר חצות, הוא הסיע אותה לבקשתה לבית חברתה א' המתגוררת בעיר אחרת. היא סיפרה בעדותה במשטרה כי לא רצתה להגיע הביתה מחשש שאמא שלה תילחץ כשתראה אותה במצב הנפשי הקשה בו הייתה. החברה שראתה את מצבה, עודדה אותה בסופו של דבר לשתף את משפחתה ולהתלונן במשטרה.

 מהבקשה להארכת מעצרו עולה כי בחקירתו לוגסי הכחיש את המיוחס לו, וטען כי הצעירה הגיעה אליו בהסכמה וכי הם קיימו מגע מיני בהסכמה, אך לא היה המדובר במגע מיני מלא. עוד לטענתו הצעירה הגישה את התלונה כי נפגעה ממנו כי הוא "לא רציני", והוסיף כי היא שקרנית.

 לוגסי מואשם גם בשיבוש מהלכי משפט לאחר שבהיותו עצור, הוא ידע על צו החיפוש ליחידת הדיור שלו אך צעק לאביו כשהגיע לבקרו במעצר שינקו ״ויבריקו״ את הדירה. ואכן בגדיו והמצעים של לוגסו נלקחו לכביסה והשוטרים מצאו דירה נקיה.

 בבקשה להארכת מעצרו עד תום ההליכים נכתב כי "מעשי המשיב הינם אלימים ואכזריים. המשיב, אשר זה היה מפגשו הראשון עם המתלוננת, ביצע בה עבירות מין חמורות תוך שימוש בכוח, כשהוא מתעלם פעם אחר פעם מבקשותיה של המתלוננת להפסיק, כל זאת לשם סיפוקו המיני. גם מהתנהגותו של המשיב לאורך החקירות ובעימות שנערך לו עם המתלוננת, עולה התנהלות אלימה ומאיימת”.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן