כשקטורזה חגג עם סושרד

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

ליאור סושרד אמן החושים הישראלי והמנטליסט הטוב בתחומו בעולם חגג את יום הולדתו ה-41 יחד עם כ-600 מוזמנים חברים, בני משפחה, לקוחות, אנשי תעשייה ועסקים בזאפה ת"א. קונספט האירוע – ביקור במוח של סושרד‫.

במסיבה בהפקת 'אבר אפטר' (טל רשף וספיר זוהב) נהנו האורחים מחוויות ותוכן מקורי, שכללו‫: יריד אטרקציות ומשחקים, מפגש עם רכב דלוריאן מהסרט 'בחזרה לעתיד', דמויות ממלחמת הכוכבים שהסתובבו בקהל, אמן קוביות הונגריות מדהים ביכולותיו (עמית שחורי) וקוסם קלפים מהטובים במדינה (ינאי אלגוסי‫).עלו על במת ה׳זאפה׳: רטרו בנד, ירמי קפלן, סינגולדה וחברים, אליעד נחום, היהודים ודלית רצ'סטר על המטבח ניצח שף מושיק רוט בשיתוף פעולה עם קייטרינג גוסטו‫. ליאור עלה בהפתעה לנגן גיטרה עם היהוד ים והפתיע ככוכב רוק‫. מתוך הקהל עלה לברך ישראל קטורזה משלנו‫, שבידר את הקהל במופע סטנד אפ ספונטני‫.

פריחה שמעה כי שישה מעובדי נמל אשדוד ניר פרץ, אוהד דהן, סרגיי גורודצקי, שחר בניטה,  דרוד סופר וגל עובד השתתפו השבוע בקורס כבאי מפעלי בחברת פתרונות חירום מתקדמים, זאת במסגרת הרחבת צוותי החירום בנמל ושיפור המוכנות לאירועי חומ"ס ושריפה. 

במסגרת הקורס, רכשו העובדים ידע מקצועי ומעשי בתחום אירועי חירום והוכשרו למתן מענה ראשוני באירועי שריפה וחומ"ס, עד להגעת כוחות כיבוי והצלה.

לדברי אלי בר יוסף, מנכ"ל בפועל נמל אשדוד:  "חברת הנמל רואה בעדיפות עליונה את הנושא של שמירה על בטיחות העובדים ומתן מענה לכל אירוע חירום.  אני מברך את העובדים אשר עושים זאת בהתנדבות כחלק מהמחויבות שלהם להצלחה של הנמל."

פריחה שמעה כי מיטל אטיאס ראש לשכת מנהל ביה״ח הציבורי ׳אסותא׳ אשדוד ארגנה השבוע כנס חסר תקדים של תוכניות עבודה 2023 עבור בית החולים, במהלכו דאגה לביא להרצאת אורח את כתבנו בדרום הלא הוא תמיר סטיינמן. היה פורה.

ביום שלישי האחרון‫, כחלק מפעילות לציון יום המודעות הלאומי לשימוש במפעם, מנהל מרחב לכיש במד"א חיים קרדי ובכירי המרחב יצאו להדרכות מיוחדת לראשי עיריות ומועצות, מנכ"לים ועובדי עירייה‫, ובהם ד״ר יחיאל לסרי‫, ראש עיריית אשדוד במטרה להעלות את המודעות לשימוש במכשיר המפעם להצלת חיים במקרים של דום לב‫. פריחה יודעת שד״ר לסרי לא ממש היה זקוק לה‫, כי הוא רופא אמיתי‫.

שבוע סוער וחילופי דברים קשים היו בשבוע שעבר בין ד״ר לסרי לבין צחי אבו בעניין מתחם ׳פלדות׳. פריחה שמעה ממקורבי ד״ר לסרי, שהוא רווה קצת נחת ואושר לאחר נולדה לו נכדה חדשה, מבנו דן ורעייתו חן, שהיא לבת לאתי ודוד אבו (דודו של צחי אבו) ומחותנו של לסרי. הנכדה המתוקה מצטרפת לשלושת אחיה יאיר, יהונתן ורועי

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן