כשהמעצבת שענבל דרור הפתיעה את אבא משה

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

מעצבת האופנה ענבל דרור החליטה להפתיע את אבא שלה משה דרור, לרגל יום הולדתו ה-70. בהפקה סודית וחשאית נבחרו בקפידה המוזמנים שהיו חלק משמעותי מחייו של משה. גם בתו של משה שגית, שחיה בלוס אנג׳לס הצליחה לתרום להפתעה. על מצב הרוח היתה אחראית הגדולה מכולם הזמרת עינת שרוף, שהרימה את מסעדת ׳אידי החוף׳ על הרגליים, כולל את המלצרים. בין המזומנים: הקולגות שעבדו עם משה בלשכת דוברות העירייה, סמנכ״לית עיריית אשדוד, דינה בר אולפן ובעלה, איש הפרסום דוד קקון, יגאל מזרחי, ועוד רבים וטובים.

דרור, גמלאי של עירית אשדוד, ובעל תואר דוקטורט, שוקד בימים אלו על הוצאת ספר על חייו של צבי צילקר ז״ל, ודובר הפורום הציבורי לאיכות הסביבה. אפרופו, משה, בשנה האחרונה הוא חובק בת זוג חדשה.

פריחה שמעה שעשרות נשים וגם גברים הגיעו לשמוע את ההרצאה המרתקת והחושפנית של ליאון רוזנברג,"מילה של גבר". הממונה על הנשים מטעם עיריית אשדוד, אהובה עמרם, פתחה את הערב בדברים מתוך הספר הידוע "גברים ממאדים ונשים מנגה", שכתב ג'ון גריי, המדבר על ההבדלים בין נשים וגברים, על השפות השונות בה הם מדברים כאילו היו מכוכבים אחרים ועל הפערים בציפיות בערכים.

ההרצאה של ליאון רוזנברג, זמר ומנחה תוכנית הטלויזיה לצד אשתו "פאולה וליאון", ריגשה וסחפה. הוידוי על הזוגיות לצד ובצל אשה דומיננטית, על הקשיים שהוא חווה, על הלעג של החברה, הכינויים המעליבים שספג רק בגלל שהוא כגבר לא מימש את ציפיות החברה להיות חזק ואגרסיבי. הוא סיפר בגילוי לב על ההתמודדות עם רגשות ופחיתות הערך העצמי בזוגיות, עדי כדי חשש לפירוק הנישואין. פריחה מפרגנת.

פריחה תפסה השבוע בעדשת המצלמה שלה את המגיש והעיתונאי חיים אתגר, מגיש התוכנית ״חשיפה״ ו״מתחזים״ ברחבת המרכז המסחרי ברובע ד׳, מנסה לקבל תגובה  מאיש העסקים האשדודי שמעון בן חמו,  שכיכב במספר תוכניות תחקירים לאחר שנחשד כי התחזה לרב, התקשר לנשים פנויות והציע להן שידוך עם גבר. לאחר השיחה הן קיבלו טלפון מהגבר המיועד שהיה לפי החשד, בן חמו עצמו. בהמשך התיק נסגר במשטרה, ועכשיו חיים אתגר יצא לחפש את תגובתו של בן חמו. בקרוב, השידור

פריחה הבינה, שחפ״א החברה העירונית, הוציאה כ-147,000 שקלים מתוך כספי הציבור על הוצאות כיבודים. וכל זה, בשנת קורונה עם סגרים וכמעט ללא פעילות. פריחה מתקשה להבין, כיצד בעיר ברמה סוציו-אקונומית של 4, עם אחוזי אבטלה לא מבוטלים, יש חברה עירונית שמוצאת לנכון להוציא כל כך הרבה כספי ציבור על כיבודים. פריחה מסתפקת בסודה פשוטה וכריך חביתה לארוחת צהריים

צילום: כאן דרום

פריחה שמעה שצוות העובדים של חברת דנאל סיעוד החלו במבצע "עוברים את החורף ביחד”‫, במסגרתו חילקו שמיכות לאלפי קשישים נזקקים וכך גם באשדוד‫. הצוות ערך ביקורים בביתם של קשישים ובמרכזים המעניקים תמיכה לנזקקים ברחבי הארץ וחילקו באופן אישי את השמיכות‫.

לדברי דרור פלנבאום, מנכ"ל דנאל סיעוד: "אנו עדים בשנה האחרונה לסיפורים שמתפרסמים בכותרות על קשישים עריריים שנשארים לבדם‫. מבלי שידאגו להם. לקראת החורף, החלטנו להירתם ולעזור לקשישים הזקוקים לכך ולחלק שמיכות לכל מי שדורש. אנו גאים שיש ביכולתנו לעזור‫, ומרגש לראות איך הצוותים התגייסו גם הפעם למען הקשישים, הכל רק בכדי שהם יחושו שיש מי שדואג להם ושהם לא לבד״

פריחה רוצה לפרגן לשתי נשות עסקים מאשדוד, שקיבלו השבוע את הפרסים היוקרתיים של התאחדות התעשיינים בישראל, שחוגגת 100 שנים להיווסדה.

חנה מנור, תושבת אשדוד, מייסדת ובעלים של חברת דעמיסל-עמית תעשיות׳, שהקימה את החברה כאן בעירנו בשנות ה-80 והפכה אותה לחברה המובילה בישראל בתחום האנרגיה הניידת. 

ומעצבת האופנה גליה להב, שהחלה את דרכה באשדוד בתור תופרת שמלות והקימה בית אופנה חובק עולם ביצור כחול לבן.פריחה חושבת שההישג של שתי הנשים הללו, הן בהחלט מקור לגאווה ופריחה מברכת אותן על כך.

עדשת המצלמה של פריחה תפסה השבוע את שחקן הכדורגל במיל׳ ומאמן נבחרת ישראל הצעירה, אלון חזן, בוחר לו אריחי קרמיקה וכלים סניטריים בחנות ׳דקו׳ החדשה, שנפתחה לאחרונה באזור התעשייה, לבית החדש ברובע ט״ו, שעובר בימיים אלו שיפוצים.

חזן התלבט בין אריחים בצבע דמוי עץ לבין אריחים לבנים, ומי שעזרה לו לקבל את ההחלטה היא המוכרת הוותיקה קרולין

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן