כשאורלי פגשה את סימונה

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

פריחה שמעה כי הרשות העירונית לביטחון וחוסן קהילתי אירחה את השרה לחיזוק וקידום חברתי הגב׳ אורלי לוי אבוקסיס, זהו הביקור השני של השרה במהות תוך פחות משנה. לשרה הוצגו מודלים מובילים בתחום המניעה והאלימות במשפחה, השרה התרשמה מיכולת ההוצאה לפועל של מגוון התכניות שהיו בגדר חזון ותכניות עבודה בביקורה הקודם.

השרה אורלי לוי אבוקסיס לא חסכה במחמאות על העשייה הענפה של מהות והודתה שחלק מהמודלים שהגו במהות ייכנסו לתכניות השנתיות של שאר הערים בישראל. כמו כן התרשמה מהובלתה של המנכ״לית הן כאישה והן מבחינת התוצאות המרשימות.

לדיאן מור יוסף היה חלום ילדות והוא: להתחתן בביתו של סבא אורי (מור יוסף). עוד בימי ילדותה זוכרת את חג המימונה שהיה בביתו של סבא אורי, השמחה של האנשים האווירה, והיא דמיינה לעצמה בבוא היום, שחתונתה תהיה דומה.

לפני מספר חודשים ביקשה לדבר עם סבא אורי, הוא לא תיאר לעצמו על מה דיאן נכדתו האהובה רוצה לדבר איתו. כשנפגשו, פנתה אליו ואמרה: "קבענו חתונה בחודש ספטמבר הקרוב, אני רוצה לבקש ממך משהו, אני רוצה להתחתן בוילה שלך". הסבא אורי, שעבר הרבה בחייו, התרגש מאוד מבקשתה של הנכדה, התחבקו והזילו דמעה.

החתן והכלה

אורי מור יוסף הוא אחד מעשירי העיר ושימש כסגן ראש העירייה בתואר, כאשר הוא גלגל עשרות מיליונים בעסקים חלק גדול מהנובורושים של היום באשדוד היו חלקם שליחים, מוכרי פרחים בשוק, ועוד. לאורי היתה חברת האוטובוסים ׳מטיילי אשדוד׳ כמעט יחידה, קרקעות ועוד. גם היום הוא נחשב לאחד האמידים.

אורי מור יוסף מעולם לא הבליט את עושרו בנסיעה באוטו מפואר ששווה יותר משני מיליון שקלים. אין לו גינונים של איש עשיר, והוא חרוץ המתחיל את עבודתו לפנות בוקר.

מור יוסף (משמאל)

אורי לא יקיים חתונות, בר מצוות וכדומה במיליוני שקלים, זה לא  איש שנולד בכפר או גדל בעוני, ופתאום "נפל עליו הכסף" שלא תמיד השיג בדרכי יושר, ומחפש להראות את עושרו ברבים.

מור יוסף שנולד בקזבלנקה, הוריו היו מבוססים מאוד התגורר בוילה בשכונה מודרנית. הוא בוגר בי"ס צרפתי, כנער היה פעיל עלייה במחתרת וספג תרבות צרפתית ומסורת יהודית עשירה, אותה העביר לילדיו ונכדיו.

דיאן הנכדה הוסיפה באותה שיחה מרגשת, שהיא לא רוצה חתונה של אלף אורחים באולמות, היא רוצה חתונה משפחתית וחברים קרובים. עוד ביקשה שטכס החינה יהיה משולב באותו ערב של החתונה, ואף שואפת שהאירוע יזכיר כמה שיותר לכולם את סבתא אסתר ז"ל (אשתו של אורי). דיאן לא מכירה את סבתא אסתר שנפטרה, כאשר דיאן היתה בת שלושה חודשים בלבד, ואסתר כינתה אותה "הנסיכה”, כי היתה הנכדה האחרונה שלה לפני שנפטרה. דיאן שירתה בצה"ל כמדריכת כושר, עובדת כיום כבנקאית, והיאת בעל תואר ראשון.

פריחה רוצה לפרגן לאושרית זריהן – מנהלת לשכת מנכ״ל ׳יובלים׳, שזכתה השבוע בתואר עובדת מצטיינת בתאגיד המים ׳יובלים׳. אושרית עובדת בחברה  מזה כ-8 שנים ונחשבת לעובדת מסורה ואדיבה. בטקס, שנערך השבוע, ראש עיריית אשדוד יחיאל לסרי, העניק לה את התעודה. פריחה מצטרפת לברכות.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן