כריך באהבה: המיזם המנצח של הילדים המיוחדים

תכנית משותפת לארגון חסד ובית ספר מיוחד הניבה תוצאה מנצחת בה כל הצדדים מרוויחים

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

המיזם: תלמידים לומדים לבצע משימות אחראיות, ארגון החסד ממלא את ייעודו כגומל חסדים והתושבים יוצאים נשכרים. הפעם, כריך באהבה לעובדי התפעול שדאגו שנעבור את החורף בשלום. בבית ספר גוונים חשבו שאת המיזם כריך באהבה יש להקדיש לצוות העובדים, והם הפתיעו כשדאגו להעניק להם סנדוויץ' מושקע באהבה גדולה.

על המיזם אחראים שני גורמים: בית הספר וארגון החסד של שמעון בן-שמעון. הארגון של בן-שמעון פועל כבר כמה שנים בעיר ואחראי על לא מעט מיזמי חסד. בין הפעולות שהוא מבצע, הוא יזם שיתוף פעולה עם בית ספר גוונים, בו מתרגלים התלמידים מגוון רחב של מיומנויות יומיומיות, ובתוך כך הוצע להם להכיר את רצף הפעולות להכנת כריכים – שמירה על היגיינה, שטיפה וחיתוך ירקות, חיתוך לחמניות, מריחת ממרחים שנים, עטיפת הכריכים ועוד.


"בשיתוף עם מר בן שמעון, התלמידים שלנו מכינים כריכים עבור תלמידים בחינוך הרגיל ודואגים להעביר אותם לבתי ספר בעיר. הם עושים זאת ברגישות ובאהבה גדולה והפעם הם החליטו להכין כריכים גם לציבור עובדי התפעול" אומרים בבית הספר ומציינים כי "מדובר במחווה ובהבעת תודה והערכה של תלמידי בית הספר לציבור העובדים אשר עשו עבודה נהדרת והתמודדו בצורה ראויה עם הגשמים והמערכת החורפית הקשה".

בית הספר מודה לראש מינהלת הרובעים ד'-ה' יהודה שמעוני, לצוות המפקחים סימון ממן, גבי דדון וסרגיי אהרונוב, למפקחי הקבלן ולעובדי הניקיון ברובעים ד'-ה' על שיתופי הפעולה וללינוי אבוטבול שהובילה את המיזם.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן