כרבע מיליון ש"ח פיצוי לחולת פיברומיאלגיה בגלל תאונת דרכים

קונדיטורית צעירה בשנות ה-30 לחייה שנפגעה בתאונת דרכים לפני כחמש שנים, תזכה לפיצוי כולל של כרבע מיליון ש"ח בעקבות תביעות שהגישה נגד הביטוח הישיר והביטוח הלאומי באמצעות עו"ד דותן לינדנברג

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

מהתביעה נגד חברת הביטוח הישיר,  עולה כי היא נפגעה בתאונת דרכים בדרכה לעבודתה בכניסה למושב ניר צבי כאשר רכב התנגש בעוצמה ברכב בו נהגה. כתוצאה מהתאונה היא סבלה מפגיעות בצוואר, בגב  ובברך ימין.  כמה ימים לאחר התאונה, הכאבים בצוואר, בגב ובברך הלכו והתגברו. היא התלוננה שוב ושוב בקופת החולים על כך שהכאבים מפושטים בכל הגוף כשהם  מלווים בהפרעות  שינה  קשות  ובתלונות  חוץ  מפרקיות.  כחצי שנה לאחר התאונה, ראומטולוג קבע כי היא סובלת  מפיברומיאלגיה. הביטוח הלאומי הכיר בתאונה כתאונת עבודה וועדה רפואית מטעמו, קבעה לה נכות לצמיתות בשיעור 10 אחוזים בגין ארטריטיס וופיברומיאלגיה.  

בא כוחה עו"ד דותן לינדנברג העוסק בתביעות בגין נזקי גוף, טען בתביעה שהגישה לבית משפט השלום באשדוד, כי מצבה הרפואי כתוצאה מהתאונה, משפיע באופן ניכר על תפקודה בכל תחומי החיים ובפרט בעבודתה.
כתוצאה מכך נגרמה פגיעה בשכרה והקריירה שלה כקונדיטורית נגדעה.  בא כוחה הוסיף  כי לאור גילה הצעיר, צפויות לה עוד שנים קשות לפניה, מכיוון שמצבה הבריאותי ילך ויחמיר.  כבר כיום, היא אינה יכולה  "לספק את הסחורה" ונמצאת בסכנת פיטורין מתמדת. 

לפני התאונה, היא ניהלה קונדיטוריה, הייתה בריאה, חרוצה ונמרצת ובעלת מלוא הסיכויים להתקדם בעבודתה ולהשביח את שכרה. מאז התאונה וכתוצאה ממנה, היא סובלת באופן קבוע מכאבים וממגבלות תנועה בברך, בצוואר ובגב וגם  מפיברומיאלגיה.  היא אינה מסוגלת לבצע פעילות פיזית מאומצת, היא סובלת ממגבלות גופניות ובשל כך מתקשה ותתקשה בעתיד בכל התחומים.

כמנהלת קונדיטוריה, עבודתה היתה כרוכה במאמץ פיזי שכלל עמידה משך שעות רבות על הרגליים, התכופפויות חוזרות ונשנות והרמת חפצים כבדים ואילו כיום היא אינה  מסוגלת לבצע פעולות אלה. בעקבות פגיעתה בתאונה – בהתאם להוראות רופאיה ובשל הנכות ומצבה הרפואי,  היא נאלצה לעזוב את מקום עבודתה למקום שדורש  מאמץ פיזי קל יותר תוך התחשבות במגבלותיה. 

היא נזקקת ותזדקק עד סוף חייה לעזרה במרבית שעות היום לשם ביצוע פעולות פשוטות ויומיומיות, למשל לצורך תחזוקה וניהול משק הבית, טיפול בילדיה  ועוד.

בעקבות התביעה, חברת הביטוח הישיר, הסכימה לשלם לקונדיטורית הצעירה פיצוי כולל של כרבע מיליון ש"ח.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן