כצנסלון ודרך ארליך – הסוף?

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

השמעות מספרות שלא רק שסניה כצנלסון לא מתכוון להציב את חנוך דרך-ארליך ברשימתו בבחירות הבאות, (נזכיר בסיבוב הקודם הוצבה במשבצת הזאת, אחת שירלי אסולין), אלא שגם נסיון לחבר את חנוך לחברת המועצה שרון מרק החרוצה והפעלתנית, נדחה בנימוס מצידה של שרון מרק. לפחות נרוויח את חנוך בסיוע לאישתו לארגן מסיבות פורים בשנה הבאה.

אגב, בעניינו של חנוך, מצטבר חומר, שכנראה מוכר גם לכצנלסון על התנהלות בעייתית של חנוך מול פקידי העירייה, בניסיון לסייע לעורכת דין אשדודית ומוכרת. הנושא בבדיקה.

פריחה שמע הכי ביום שלישי האחרון חגגה רשת ׳בוטיק הפיתה׳ 40 שנות פעילות בערב מיוחד לכל עובדי החברה.

האירוע התרחש בחוף ט״ו במאהל ענק ומרוהט כולו בלבן. אז מה היה שם? הענקת תעודות לעובדים המצטיינים ולעובדים ותיקים שמלווים את הבוטיק כבר מעל 20 שנה, מוזיקה מצוינת של דיג׳יי רענן ומופע סטנדאפ של בני ברוכים שהצחיק את כל העובדים.

בכל הערב הוגש אוכל מבית היוצר של "פיתה רחוב" שפינקו עם בשרים איכותיים וטעימים ולקינוח קייק ענק של פירות ומתוקים המתינו למבלים. על ההפקה: משרד הפרסום ׳אלומות מדיה׳.

בשבוע שעבר נהג המירוצים האשדודי‫, אלון דאי‫, התחתן עם בחירת לבו, כתבת ומגישת מבזקי חדשות 13, גילי לוין. השניים שנמצאים בזוגיות נוצצת כמעט שנתיים, נישאו בחתונה מצומצמת בשבוע שעבר ב'אחוזה' בבית חנן. כיום הזוג מתגורר במושב עשרת,  הסמוך לאשדוד. מי שחיתן את השניים‫, היה רב ממשפחתו העניפה של אלון דאי‫. פריחה מאחלת לזוג המון מזל טוב‫.

צילום: אביהו בן עזרא

הרב מאיר אבוחצירא קבע מזוזה במשרדו של סגן יו״ר המועצה הדתית והממונה על בתי הכנסת יעקב שטרית. עבור שטרית זה היה סגירת מעגל לשמש כסגן ראש המועצה הדתית. שכן הוא עוסק במשך שנים בצורכי דת לציבור בהתמדבות מלאה. כעת בתפקידו הרשמי הוא יעסוק בנושא בתי כנסת בעיר. תקציבים שיפוצים ועוד

פריחה שמעה כי בשבוע שעבר, סא"ל יואב סוויסה‫, תושב אשדוד השתחרר מצה"ל לאחר 23 שנות שירות‫. יואב התגייס לצה"ל במרץ 1999 כנהג במרכז ההובלה באגף הטכנולוגיה והלוגיסטיקה, לאחר שסיים קורס קצינים שירת בכל תפקידי הפיקוד ובמגוון תפקידי המטה במרכז‫. בתפקידו האחרון שירת יואב כראש ענף הדלק הראשון במרכז ההספקה המטכ״לי האחראי על כל הניפוק של הדלקים והשמנים בצה”ל‫.

הרגעים המשמעותיים העיקריים שזכורים ליואב מתפקידו הם אלו שבהם הבין את הזכות שניתנה לו כמפקד להשפיע על אוכלוסיות שונות, מגוונות ומאתגרות‫.

בתום שירותו הצבאי יואב לוקח איתו להמשך דרכו כמה תובנות חשובות מהצבא. המרכזית היא כי רק בעבודה קשה, יסודית ומשותפת, מגיעים להישגים ולהגשמה עצמית. לדעתו, בדרך לפסגה ולהצלחה קיימים מכשולים ומהמורות מהם יש ללמוד ולהתעצם לקראת המשך הדרך‫.

לאחר הפרישה יואב מתכנן קודם כל לבלות זמן רב יותר עם משפחתו ולאחר מכן מתכנן להמשיך ולפעול בתפקידים שיוכלו להשפיע על אוכלוסיות שונות בחברה הישראלית שלנו‫.

פריחה מאחלת לו בהצלחה בחיים האזרחים‫.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן