כצנלסון על אמסלם: "מתוסכל, מפחד, לחוץ ומלא בסיסמאות ללא תוכן"

כצנלסון במתקפה על אמסלם, מערכה שלישית: "אמסלם לחןץ ומפחד שבבחירות הבאות ד"ר יחיאל לסרי יחד עם הליכוד ייקחו ממך 3 מנדטים ותאשר רק עם 3 מנדטים פחות מאגודת ישראל"

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

וזה נמשך ונמשך. המהלומות המילוליות בין שני סגני ראש העיר אשדוד: סניה כצנלסון ואבי אמסלם. מהלומות שרק הולכות ומחמירות. אחרי התגובה האחרונה של אמסלם נגד כצנלסון, אותו האשים כמי שנוטל לעצמו קרדיטים על עשייה עירונית שלא שלו, עשייה שלדברי אמסלם כצנלסון תקף בעבר מגיעה  הבוקר, (שישי)התגובה של כצנלסון נגד אמסלם. "ביקשו ממני להתעלם ממנו" אומר כצנלסון. "אבל אני החלטתי לא לענות לו יותר, אבל פטור ללא כלום אי אפשר" אומר כצנלסון ופותח בעקיצה גדולה. "בישראל שמי הוא שמעון כצנלסון  ורק לחברים שלי אני מרשה לקרוא לי סניה. אתה, אמסלם, לא חבר שלי, ואני לא מרשה לך לקרוא לי כך".

וכצנלסון ממשיך: "חשוב שהתושבים יידעו שאצלך, אמסלם, הכל פוליטי. המלחמה הזאת שלך היא לא נגדי, היא נגד ראש העיר, ד"ר יחיאל לסרי. אתה לחוץ ומפחד שבבחירות הבאות ד"ר יחיאל לסרי יחד עם הליכוד ייקחו ממך 3 מנדטים ואתה תישאר עם 3 מנדטים בודדים, פחות מאגודת ישראל ולא רלוונטי. זאת כל האמת ואני מבין שהיא כואבת.  אבל איך שאומרים, עדיף אמת כואבת מאשר אשליה מתוקה".

וכצנלסון ממשיך: "אני מבין את התסכול שלך והרצון להיות בכותרות. גם אם כל מה שיש לך להציע לציבור זה סיסמאות ריקות מתוכן". 

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן